• torreadorz
    #133
    Több komoly helyen sántit a leirásod.
    eddig ugye benzinmotor-->hajtja a kereket.
    most: benzinmotort -->hajtja a generátort-->hajtja a villanymotort-->hajtja a kereket.
    Behoztál plusz két faktort amiknél további veszteség jelentkezik és azt állitod hogy igy kevesebbet fogyaszt mint a két faktor nélkül. Ezennel gratulálok, feltaláltad az örökmozgót.

    "-feluton kezd merulni, ekkor bekapcsoljuk a motort
    -par perc alatt feltolti az aksit, ekkor megint leallitjuk"

    Figyelj csak, én vennék tőled egy ilyen benzinmotort akksival és generátorral egyet. Mennyibe kerül? igy saccolva (hogy autóstól fél misi) 150 ezerből kijön nem? Igazából nem kocsiba kellene, hanem otthon beraknám a kazánházba, és és erről biztositanám a ház áramigényét. Hisz ha lemerül az akksi akkor csak pár perc és feltöltöm az akksikat és további 2-3 órát használhatok mindent.

    Amúgy jó ez a hibrid, gyárt is valamelyik gyár, talán a toyota a priust, azt hiszem 17 millióba kerül. Még szerencse hogy egy ócska rozsdából álló 20 éves mercivel kijön fél misiből. Én szabadalmaztatnám a technikát :)