Modern Warfare 2
  • csuszi
    #2909
    az clip, és nem arról beszélek.
    ez griffidosnak is szól.
    az hol egyenlő, hogy azt részesíti előnyben a játék, aki kempelve várja hogy egy párharcból ki jön ki előbb a fedezékből. ha unalmas, várakozós játékot akarsz, akkor persze jó ez így, kutya nem fog kitámadni fal, doboz stb mögül. ehhez a pingnek semmi köze, van egy olyan tulajdonsága a játéknak, hogy eddig előnyben részesítette a támadót, és ez így van jól, ne tötymörgő fos kemper szar legyen, ha két tag találkozik, aki előbb támad és ügyesen lő, az nyerhet a fos gyáva várakozós kemperrel szemben. ha nincs lean, ez oda. EZ NEM EGYENLŐ A CLIPPEL. az amúgy is tilos cb-én, ha egyszer előtörsz, a pillanat tört része alatt nem térhetsz vissza fedezékbe, mert nem lehet lelőni téged. 1-2 secet kinn kell lenned, aki ennyiből nem érti mire gondolok, azt sajnálom, ennél gagyibban nem lehet leírni.

    griffiods ugyanolyan rossz vagy mint a többi gyökér, akikkel eddig vitatkoztunk, csak te a másik irányba vagy fő elfogult. miért nem lehet egy játéknak objektíven nézni a jó és rossz tulajdonságait, azért ne vigyük már mennybe akármit csinálnak a készítők...

    kérdés: a ms az a milliszekundum, az szerintem nem egyenlő a ping-gel. nem? vagy ugyanaz? mert ha igen a 100 az geci sok. 60 az már nem vészes, ha mindenkinek annyi van.