Modern Warfare 2
  • csuszi
    #2310
    a balansz épp az, hogy nem egy fegyverrel megy mindenki, mert mindnek más jó tulajdonsága van. pl cod1 vagy commodban cod5.
    nem felevszem a scorpiot (ki is baszták cb-ről) mert az jó távolra is közelre is. hanem van egy ppsh ami kurva nagy rate-el bír, de pontatlan, könnyű vele futni, de pár méteren belül halálos. van a thomson nagyon közelre lassú a rate, kicsit pontatlanabb, távolra szar. mp44 kicsit nehezebb, kicsit lassabban lő, kicsit pontosabb stb
    nem deserttel lövöm át a pályát, és azzal rohangálok, mert pontosabb mint egy puska.

    egy balanszos játékban minden fegyvernek van értelme, mindegyik másra jó, mindnek van hátránya és nem overpowered semmi. lásd scorpio és p90 desert.
    juggernauttal se lenne semmi baj, ha a stopping power átlőné. mindenki választhatna, jól lő, vagy inkább kell a több hp. de hogy a juggernaut nem hal egy riflébe stoppinggal sose? ez nem nevetség?:)
    és erre jöhet az ellenérv, te is felveheted, igen, de ez a nem balanszos, ha az eredmény a fontos, akkor van egy tuti séma, jugger p90 desert és mindnekinek ezzel kellene mennie. ezért nem balanszos, de az is igaz, hogy a cb és a többi versenymod ott hibázott, hogy kivettek fegyvereket, és leszűkítették a lehetőségeket, ahelyett hogy balanszoztak volna, meghagyva ezzel a játék sokszínűségét, és a jó ötletek megvalósulhattak volna. nincss emmi baj a perkekkel, sőt nagy ötlet, de finomítani kellett volna hogy ne legyen egy "tuti" skill tree.

    de az is biztos hogy ez azért van, hogy kedvezzenek a balfasz játékosoknak, a jók meg úgyis kínlódnak a bénább perkekkel elvből.