Modern Warfare 2
-
#21828
Hát igen. Érdekes kérdés, hogy a VAC mire jó egyáltalán?! Azért szerintem szégyellheti magát mindenki aki felelős azért, hogy a MW2 anticheat rendszere gyakorlatilag működésképtelen. Ekkora anyagi haszon mellett ennyire leszarni a játékosaikat azért az nem egy szép dolog enyhén szólva.
A 70:9 -es arányt egy nagyon jó játékos nagy szerencsével tényleg össze tudja ugyan hozni, de túl sok hasonlót látni ahhoz, hogy mindegyik igaz legyen. Egyébként is az a "jó" csaló aki úgy tudja csinálni, hogy még elképzelhető legyen amit művel... Az én személyes tapasztalatom/véleményem, hogy a MW2 -ben valójában még annál is több a csaló mint ahogy sokan gondoljuk. Ebben a játékban sokkal több az a fajta ravasz/sunyi csaló aki gyönyörűen kitanulta azt, hogy észrevétlen maradjon. Két típusból szerintem eszement sok van. A legtöbb talán a texture hack -et használó. Gyakorlatilag tettenérhetetlen, őt is ki lehet azért nyírni, hátba lehet kapni, de az élénk színekben ragyogó ellenfél mégis hatalmas előnyhöz juttatja. Második nagyon gyakori csalás az, hogy kb. egy "Painkiller" mennyiségű plusz életerővel játszanak. Ezt sem könnyű kiszúrni (inkább csak érzed általában, hogy ez valahogy nem stimmelt...) viszont szintén hatalmas előnyt ad hiszen minden F2F küzdelemnek a csaló lesz a győztese.
Kevesebben csinálják talán, de azért rengeteg a WH is. Figyeljétek meg, hogy nagyon sok az olyan játék ahol elképesztő arányban kapnak kivédhetetlenül hátba a meccsen téged, míg te szinte soha nem érkezel ilyen szerencsésen ellenfél mögé. Itt sem kell elhinni, hogy egyszerűen pro -k. Átlátnak a falon és úgy helyezkednek, hogy a többiek mozgásának függvényében a hátuk mindig fedezve legyen, aztán a legközelebbi ellenfelet hátba támadják. Ezek mellett ritkábban használják a "durvább" csalásokat is mert a többit nehezebb észrevétlenül csinálni.
Egyébként sokat gondolkodtam azon, hogy miért ennyire nagy ebben a játékban a csalók aránya. Persze mindenhol vannak, de itt aztán dögivel! :D Egyenlőre arra jutottam, :) hogy tulajdonképpen maga a játékmenet hibás a dologban elég komolyan. Gondoljunk csak bele. Pistike elkezd játszani és a tizenéves ego -val mindenképp istencsászár szeretne lenni fél percenként minimum AC130 -al lövöldözni. Aztán kiderül, hogy bilibe lóg a keze... A pályák kicsik, sok a nagyon profi játékos úgyhogy Pistike örül ha összelő magának egy Sentry Gun -t miközben a feje felett tényleg ott köröz valakinek az AC130 -a... Ez előbb utóbb oda vezet, hogy nekiáll csalni mert ugyebár igazságtalan dolog az élettől, hogy neki sose lehessen Tactical Nuke -ja. Aztán ahogy elkezd emelkedni a csalók száma az új Pistikéknek egyre kevesebb az esélye a nagyobb killstreak -ek elérésére hamarabb kezdenek ők is csalni. Szóval ebben a játékban mintegy "kódolva" van az egyre nagyobb számban jelentkező csalók megjelenése. Sajnos... :(
Bocsánat ez hosszú lett.