Modern Warfare 2
-
#21614
Sebzésjelzővel tényleg jóformán "csak" az a baj, hogy falon át is működik. Mégis mért kell tudatni a játékossal, hogy van valaki a fal mögött lőjed csak vaze?! HQ játékmódnál tudható, hogy jó eséllyel kempel valaki a sarkokban szóval amikor van rá mód egyszerűen meglövöldözöd a sarkokat és már látod is, hogy mi az ábra. Állati igazságtalan... Nem nagyon értem, hogy miért nem alakították a játékot a játékosok elvárásai alapján? Azért ekkora anyagi sikernél elvárható lenne reagálni a visszajelzésekre.
Idegesíteni engem gyakorlatilag csak a GL idegesít. Főleg a konkrét területen elhelyezkedő feladat alapú játékmódoknál gusztustalan mert elég sok játékos csak arra megy, hogy valahonnan messzebbről GL -ezi, RPG -zi a területet. Amikor az ilyen mentalitású játékosból elég sok van az teljesen megöli a játékot... Ennél sem értem, hogy miért nem lehet olyan lobby -kat létrehozni ahol a GL tiltva van ne adj isten egyéb testre szabhatóságok is elférnének. Így mindenki dönthetne, hogy akar GL -ezni vagy sem. Ennyivel meg lehetne oldani oszt' jónapot! :)
Kempeléssel kapcsolatban annyit, hogy valójában ez a "modern warfare" legnagyobb rákfenéje. Értem most ez alatt a modern hadviselést magát, nem a játékot. Amikor az amcsik panaszkodnak a városi körülmények között vívott harc veszélyeiről tulajdonképpen a kempelésről beszélnek! Elvégre pont az a baj, hogy lehetnek bármilyen jól képzettek, lehet bármilyen csúcs fegyverzetük ha besétálnak egy AK- t alapfokon kezelő sunyi lövész tűzvonalába akkor jóccakát... :( Tehát úgy vagyok a kempeléssel, hogy nem szép dolog, de ez aztán visszaadja a harctéri parát egy kicsit legalább. (lehet perverz vagyok?!)