• elitehun
    #69
    Foglaljuk össze amit tudunk eddig: Ezio Auditore de Firenze Altair egyik leszármazottja, Desmond őse aki Olaszországban ezen belül Velencében tevékenykedik 300 évvel az első rész után. Emberünk a való életben egy főnemes, vallási életében (és egyben munkája) egy Assassin, magyarul orvgyilkos! Gondolom a szekta tagjai nagyon csak fogytán vannak, azért váltak külön útra, így jobban leplezzék valódi mivoltukat... természetesen a klánnak is lesz egy búvóhelye, ahova rendszerint vissza kell majd térnünk - új fegyverek, kiképzések, feladatok miatt - de most nem feltétlenül paripán kell megtegyük az utat, kapunk hozzá egy repülő szerkezetet is, így sec/perc alatt eljuthatunk A-ból B-be (látom lelki szemeim előtt :)! Firenze most jóval felszereltebb lesz mint elődje, ugyanis már két darab rejtett penge található kézelője alatt. Továbbá egy beszámolóból az is kiderült hogy lőfegyvert használhatunk, minden bizonnyal dobótőrök tömegei is helyet kapnak felszerelésünk között... nem feltétlenül kell majd kardot rántani, hiszen ellenségeinktől elkobzott bárdokat, buzogányokat, sőt még pajzsokat is hasznosíthatunk! Őreink jóval kifinomultabb AI-t kapnak mint elődjei, ha feltűnést keltünk ezúttal nem lesz könnyű meglógni előlük hisz átkutatják majd az egész putrit ahol szem elöl tévesztettek minket! Célpontunkat ezúttal úszva is megközelíthetjük, ami elsőre nem hangzik óriási "fejlesztésnek" de nagyban megkönnyíti a munkánkat. Háztetőkön is futkorászhatunk majd, bár az őrség elöl nem ez lesz a legjobb módszer a menekülésre hisz mire felérünk egy magaslati helyre már rég a hátunkba állítottak vagy 6 bárdot... a lényegesebb információk benne vannak, egyenlőre ennyi!
    Forrás:100-as hozzászólás