Gépész-, vegyész, építő-, építész-, informatikai, stb. mérnöki munkák itthon a nagyvilágban.
-
#280
Inkább csak ember kérdése kinek milyen nehéz a közlekkar. A régi képzési rendszer keretein belül rontom még egy picit a levegőt a karon, így csak arról tudok nyilatkozni, de nagyon megoszlik a kép. Ismerőseim nagyrésze, akik gimnáziumból jöttek, rettentő sokat szívtak a mérnöki fizika, hő- és áramlástan 1-2, műszaki ábrázolás 1-2-3, gépelemek 1-2 tárgyakkal, miközben én "játszva és dalolva" abszolváltam a tárgyakat, olyannira, hogy most így a végén még egy hő- és áramlástan szigót is bevállaltam, mint kötelező 3. szigorlat, aminek a tárgya szabadon választható. Viszont cserébe rettentő sokat szívtam a matekkal.
Bár sokan állítják, hogy a közlekkar a legnehezebb, de nem hiszem, hogy a többi kar ennyire uborkatermesztő szak lenne, inkább szerintem egyéni beállítottság kérdése, és mivel két nagyon eltérő területre képez embereket, ezért az alapképzésben pl a közlek szakirányosoknak csomó olyan gépész tárgyat kell tanulniuk, amihez semmi affinitásuk, hiszen nem is ilyen beállítottságúak.A logisztikusokról meg már ne is beszéljek, minek nekik pl a hő- és áramtan. Talán innen eredhet ez a nagyon nehéz a kar dolog.
Hízelgő a tanszékünkre nézve, hogy állítólag itt a legjobb az áramlástan oktatás, és nem is akarom elvenni a tanároktól ezt a címet, lehet megérdemelt cím is, ámde félek tőle ez is csak egy legenda, mert ha ez a legjobb, akkor el se merem képzelni a többi milyen szar lehet.:-D