Gépész-, vegyész, építő-, építész-, informatikai, stb. mérnöki munkák itthon a nagyvilágban.
-
#182
"A másik két híd forgalma túl sokára fogja elérni azt a forgalmat amire tervezték."
Na de el fogja érni! A kis hidet épíesz akkor meg bővítesz utólag? Nem. Építesz újat? Miből? Nagyon jó ez az előrelátás. Bp. körüli forgalom is akkorát nőtt 15 év alatt amit senki sem látott előre. Ezért is olyan szar az M0 amilyen...
---
"Hiába megy át az autópálya a hídon, ha a többi rész nincs kiépítve."
Ki lesz. Pont. Innentől fogva felesleges azzal érvelni, hogy nem kell. A projekt többi része időben eltolódva valósul meg. No offens, de minden híd ami a Dunán van az nélkülözhetetlen.. Az a hídsűrűság ami itthon vagy eszerűen szánalmas. A vasút hol tud átmenni a Dunán? Eh..
---
"Ezek a hidak kellenek, csak nem így."
Köröshegyire talán igaz, az újvárosira szerintem nem.
A 4-es metró ellen bezzeg nem nagyon ágál senki pedig annál kapitálisabb elk*rást keveset látott a világ...
- Miért olyan lassan épülnek az állomások? Fel nem fogom. Mit gatyáznak? Más beruhzásáokkal összevetve amit láttam az országban egyszerűen szánalmas.
- Az alagutat milyen tempóval fúrják már? A Csalagút egyes részeit '1980-es években 250-300 m/nap sebességgel fúrták. Ennek még az 1/10-ét sem éri el a 4-es metró! Világosítson már fel egy építő/építész, hogy ez mitől van? Egyszerűen képtelen vagyok felfogni, hogy műszakilag mi indokolja ezt.