MTY0NzQ4MQ.jpg
  • SeriusLame
    #4621
    amugy akinek fagy 1 magos proci miatt arra itt a megoldás:

    Na, megoldódott. A Codemasters szerint a probléma csak egy magos processzoron jött elő, a problémát úgy oldották meg, hogy átírták a minimum rendszerkövetelményeket kétmagos CPU-ra. Ezúton is csókoltatom őket. Egy másik fórum találtam egy működő linket a WorkerMap.xml javításhoz (amit az egyik játékos csinált), ami mindenkinek megoldotta az első verseny utáni kifagyást egymagos (jellemzően AMD) proci esetén. Mivel a linkek hihetetlen gyorsasággal válnak elérhetetlenné, ezért inkább bemásolom a javított fájl tartalmát ide:
    <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
    <workerMap>
    <workerThread name="core_0_high" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" />
    <workerThread name="core_1_high" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" />
    <workerThread name="core_0_below_normal" priority="belownormal" core="0" stacksize="131072" />
    <workerThread name="core_0_normal" priority="normal" core="0" stacksize="131072" />
    <workerThread name="plugin_finalise_1" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" />
    <workerThread name="visibility_task_1" priority="abovenormal" core="0" stacksize="131072" />
    <workerThread name="gc_01" priority="abovenormal" core="0" stacksize="32768" />
    <workerThread name="gc_02" priority="abovenormal" core="0" stacksize="32768" />
    <workerSet name="plugin_finalise" jobpoolsize="1024" >
    <worker name="plugin_finalise_1" />
    </workerSet>
    <workerSet name="cloth" jobpoolsize="1024" >
    </workerSet>
    <workerSet name="ai" jobpoolsize="1024" >
    </workerSet>
    <workerSet name="collision" jobpoolsize="1024" >
    </workerSet>
    <!-- solver cannot run on same threads as softbody -->
    <workerSet name="solver" jobpoolsize="1024" >
    </workerSet>
    <workerSet name="softbody" jobpoolsize="1024">
    <worker name="core_0_below_normal" />
    <worker name="core_0_normal" />
    </workerSet>
    <workerSet name="handling" jobpoolsize="1024" >
    </workerSet>
    <workerSet name="pfx" jobpoolsize="1024" >
    </workerSet>
    <workerSet name="visibility" jobpoolsize="1024" >
    <worker name="visibility_task_1" />
    </workerSet>
    <workerSet name="ground_cover" jobpoolsize="1024" >
    <worker name="core_0_high" />
    <worker name="core_1_high" />
    </workerSet>
    <workerSet name="ground_cover_workers" jobpoolsize="1024" >
    <worker name="gc_01" />
    <worker name="gc_02" />
    </workerSet>
    <workerSet name="storage" jobpoolsize="1024" >
    <worker name="core_0_high" />
    </workerSet>
    <workerSet name="pssg_storage" jobpoolsize="1024" >
    <worker name="core_0_high" />
    </workerSet>
    <workerSet name="generic_workers" jobpoolsize="1024" >
    </workerSet>
    <workerSet name="replay_serialisation_workers" jobpoolsize="1024" >
    </workerSet>
    <workerSet name="anim" jobpoolsize="1024" >
    <worker name="core_0_normal" />
    </workerSet>
    <workerSet name="build_crowd" jobpoolsize="1024">
    <worker name="core_0_below_normal" />
    </workerSet>
    <workerSet name="in_car_characters" jobpoolsize="1024" >
    <worker name="core_0_high" />
    <worker name="core_1_high" />
    </workerSet>
    <workerSet name="vehicleSingleThreaded" jobpoolsize="1024" >
    <!-- IMPORTANT - maximise thread usage for this workerSet as it is used only during the single threaded update, hence all threads are waiting for it -->
    <worker name="core_0_high" />
    <worker name="core_1_high" />
    </workerSet>
    <workerSet name="audio" jobpoolsize="1024" >
    <worker name="core_0_normal" />
    </workerSet>
    <workerSet name="damageSkinning" jobpoolsize="1024">
    <worker name="core_0_below_normal" />
    <worker name="core_0_normal" />
    </workerSet>
    </workerMap>
    Tehát ha egymagos procid van és a játék kifagy az első verseny után, akkor menj a játék mappájába, a /system mappából jobb klikk a WorkerMap.xml fájlon, írásvédettség feloldása. Ezután nyisd meg Jegyzettömbbel és módosítsd a fent leírt mintára. Előtte nem árt biztonsági másolatot készíteni a kérdéses fájlról, hátha elrontasz valamit.


    ezt innen linkeltem