A méltán híres 2 ütemű sportmotor
  • ChuckyHUN
    #4
    Barátom összehasonlítása:

    idézni fogom:

    "

    Speed Rider

    [email protected]
    Profil megtekintése E-mail Privát üzenet (Nem elérhető)


    Re: Japán 125 ccm 2 ütemű (sport,naked) motorok
    « Válasz #1 Dátum: Ma - 18:24:26 »
    Válasz idézettelIdézet
    A 3 motor közül a legerősebb a TZR utána az RG és az NSR.
    Rövid elemzés a 3 motorról.

    NSR: inkább a kicsit sporttúrásabb kategóriába tartozik és nem awal fogja meg az embert hogy hogy megy hanem azzal hogy milyen kényelmes és mien időtálló forma+blokk.
    Fogyasztása naon jó kb. 5-6 litykó körül mozog de ez függ a páciens jobb kezétől is. Vigyorog
    Összeségében 1 nagyon jó kis túragépes könnyű,fordulékony,kényelmes és ha akarod még sportosan is tucc vele motorozni.

    RG:

    RG már 1 kicsit keményebb dió.Inkább nevezzük Dejónak xD
    Nah kényelem az v.mi elbaszott rajta Vigyorog Határozatlan Határozatlan
    Magadalá húzott lábak, naon dőlt üléspozíció....
    De aki egy ienre ráül lese sz*rja úgymond mert a gép tud egy olyat hogy 5-be már 140 km/h.
    Gyorsulása nem a legjobb de végre iszonyat jól tudnak forogni.Fogyasztása kb. 7-8-9-10 litykó körül mozog.
    Városban kimélő üzemmódon megáll 5-6 nál.
    Igazi Kakucsozó gép és erre még rájátszik a fordított teló 4 dugós fékek elől és a 2 dugós fék hátul.
    Jaaah és az 1,3 as Suzuki Stiftel mellédálló vigyori hülyegyerek rádnéz hogy gyorsulás legyen csak bátran... ez a gép fordulaton veszedelmes Vigyorog Vigyorog


    TZR:

    Nem azért írom hogy a legerősebb mert nekemis ien van hanem azért mert bizonyított tény:
    Az NSR- 27-28LE, RG-30LE (kb.),És bizony a kis "Tüzér" 33LE is tud!!!!!
    Ismétlem Tud!
    Egy jó kis power szinkron megfelelő kompresszió és máris van egy Japán RS-ünk! Menő Vigyorog
    Kényelmileg nem a legjobb de elviselhető.volt olyan hogy folyamatosan letekertem vele 110km-ert és csak 1 kis seggfájással száltam le róla. Menő
    Fogyasztás-->CSILLAGOS ÉG
    Nah jó nem mer a max amit kihoztam belőle(agostyáni szerpentin.) az 10 Litykó volt.
    A gép kicsit lusti alacsonyabb tartományban(3000-6500) de az RS még 8000-nél is lusti Vigyorog
    De jön az áttörés 6800-6900 nél nyitik a Yamaha Power Valve System és annyit veszünk észre hogy 6,5 sec alatt 100-on vagyunk!


    Nah AKIT érdekel a témáról pár dolog írhatok a 3 mociról 1 komplett tesztet ami felkerülhetne mondjuk az oldalra is. Bibííí
    Azért bátorkodom ezt mondani mert mind a 3 motorhoz volt szerencsém Vigyorog Menő

    Nah akkor várom véleményeket."