Digital Combat Simulator


Nem jogtiszta játék letöltésében, telepítésében és használatában nem tudunk és nem is akarunk segíteni.
Az ilyen jellegű hozzászólások válaszolatlanul lesznek, vagy minden további értesítés nélkül törlésre kerülnek.



Hasznos linkek






  • Sidewinder
    #4291
    15-20 ór utám meg úgy is megy már a repülés,ha kikapcsolod a 3 kéket(irány,bedöntés,bólintási szög stabilizátor). Maximális nehézségen ez persze küzdős,de érdekes. Mindig menni akar valamerre,meg kell fogni,sokat kell trimmelni,ha nincs bekapcsolva a 3 kék akkor megérzi az üzemanyag fogyást,de azt is,ha ellőttél pár rakétát. Mivel a gépem gyenge,ezért mostanában offline repülök magamnak összerakott küldetésekben.A küldetések olyanok,hogy a cél nincs túl messze,és a leküzdés után lehet repülni,gépet vezetni. A szar az egészben,hogy nincs trackir-em,és az egeres kattintgatás esetében,ha a műszerek közt kavarok,akkor általában elindul a madárka valamerre,ha kézi függeszkedést csinálok. De a legutoljára már sikerült kézzel-lábbal megfogni a gépet úgy az elvándorlás után,hogy a Vihr is indulhatott.Ettől függetlenül kézzel nehéz úgy megfogni,hogy teljesen egy helyben maradjon hosszabb időn keresztül(vagy én vagyok béna) és ne kezdjen mondjuk kicsit tolatni. De az elején mindenképp célszerű a 3 kék használata,mert egyébként sok géptörés lesz. A trimmelésnél,főleg ha már ott tartasz,hogy a kékek nem kellenek,akkor fontos,hogy finoma kell csinálni. A leszálláshoz jobb ha hosszan jössz be,főleg ha előtte végig 270-el toltad,mint ha röviden,mert tuti,hogy trimmelned kell(mivel ha azon hagyod le akarja adni az orrát,ami leszállásnál nem jó),és a hosszabb bejövetel során szépen fokozatosan kattogtatva a trimmet lehet emelni az orrát a leszálláshoz megfelelő mértékig.Elég valósághűre sikerült BS úgyhogy nem árt sokat repülni,a gép vezetését gyakorolni,mielőtt tényleg belekezd az ember a harcba.Meg kell érezni a gép viselkedését,hogy merre akar menni,hogy akar állni. Még a futó kiengedésre,és behúzásra is reagál,ha nincsenek a kékek bekapcsolva. Bekapcsolt kékek mellett is lehet kárt okozni a gépben,főleg leszállásnál.De felszállásnál is,ha Ka-26-os módjára indulsz,de túlzottan orranyomod,és leér a betonhoz,vagy nem számítasz rá, hogy megpakolva megülhet a gép, amikor visszahúzod az orrát a vízszintes közelébe,és a még kint lévő orrfutót betonnak bassza.Ez utóbbira a kikapcsolt kékek esetében van több esély.Remélem van lábpedálod is.Sok sikert,jó leszállást!