\"\"
\"\"\"\"
  • Cat 02 #1601
    Vélemények :?


    Újítások a WEST-ben!
    1/6

    Lehetőség lesz chathasználatra a West-en belül, a képernyő alsó részében. Három szoba lesz:

    - város chat
    - megye chat
    - erődharc chat (csak erődharc idején aktív)

    A chat már használható a béta szerveren, de még fejlesztésre szorul. Lesz mód a sértő megnyilvánulások jelentésére.

    Életerő és sérülések esélye
    A játékosok többször, és nagyobb sebzéssel sérülnek majd munka közben, és a párbajok alatt is. Az eszméletvesztés hatása kevésbé lesz komoly, nem vesztenek majd annyi energiát a játékosok, és a 48 órás párbajmentes időszakot eltörlik

    Miért?
    - több izgalom munka közben
    - étel és gyógyító elixírek használatának lehetősége

    Bank limit
    Nem lesz limit a bankban. A bank szintje határozza majd meg, hogy naponta mennyi pénzt lehet befizetni. A játékosok idegen városokban is tudnak majd befizetni a bankszámlájukra, díj ellenében (pl 20 % levonásával)

    Miért?
    - fontos a hátizsák limit bevezetéséhez
    - fontos a város nélküli párbajosok számára

    A boltoknál látszani fog a teljes kínálat városon kívüliek számára is

    Miért?
    - a vásárlás könnyítése
    - a felesleges város váltások elkerülése

    Párbajok a térképen
    A párbajra hívás nem a kocsmán keresztül történik majd, hanem oda kell menni a térképen ahol az ellenfél tartózkodik. A minitérképen lesz majd egy újabb lehetőség, párbaj ellenfelek keresése. Egy játékos addig támadható egy bizonyos helyen, míg át nem ér egy másik helyre a térképen. A párbaj feltételei is változnak majd, hogy minél több párbajra hívható ellenfél legyen.

    Miért?
    - az új játékosoknak egyszerűbb a térkép alapján párbajra hívni valakit
    - egy befejezett munka után gyorsan, helyben párbajra lehet hívni aki éppen ugyanott dolgozik
    - több párbaj
    - rajtaütés lehetősége
    - a sebesség fontosabb szerephez jut

    2/6

    NPC párbajok
    A térképen lesznek újabb helyszínek, ahol NPC (gépi ellenfél) elleni párbajra lesz lehetőség, tapasztalati pont és pénzszerzés céljából. Az új NPC helyszínek a magasabb párbajszintű játékosok számára lesznek elérhetőek (útonállók, bandita tábor stb)

    Miért?
    - több párbaj lehetőség
    - egy újfajta „munka” lehetőség
    - azok is párbajozhatnak így, akik más játékosokkal nem szeretnek

    Rajtaütés
    A játékosokat a mezőben tartózkodó idegen játékosok védik. Tehát ha rátámad egy párbajos egy olyan helyszínen, ahol más városok tagjai is tartózkodnak, abban az esetben ezek a játékosok is tüzelnek majd a támadóra, egyszer.

    Miért?
    - a városok egymást védhetik a párbajok ellen
    - az építész karakterek is védhetik egymást
    - az erősebb játékosok segítik gyengébb társaikat

    Épületek szintjei
    A város bizonyos épületeit (pl templom) korlátlan szintig lehet építeni, és ezáltal minimális előnyöket ad majd

    Miért?
    - újra munkába lendíteni az építész karaktereket

    Pénz és szerencse
    A magasan jövedelmező munkák kevesebb pénzt adnak majd. A tárgytalálás esélye is csökken majd, de a található tárgyak értékesebbek lesznek

    Miért?
    - túl sok a pénz a játékban, magasabb szinten
    - a magas szerencsére nagy az igény, de arányban kell maradjon a jövedelmezőséggel

    Körözés
    Lehetőség lesz vérdíjat kitűzni egy játékosra. Amint legyőzi valaki a körözött játékost, megkapja a vérdíj egy részét (a másik része a rendszerhez kerül, mint amikor KO-nál elvész a készpénz)

    Miért?
    - több párbaj
    - egy új ok a párbajra

    100+ szint és új munkák
    A 100 feletti szintek is elérhetőek lesznek, a Hallhatatlanok Csarnoka is átalakul majd. Újfajta munkák is kerülnek be a játékba.

    Miért?
    - játékosok kérték
    - legyen valami cél a 99-es szint után is
    - a munkások ezáltal is védhetik magukat

    4/6

    Új párbaj rendszer
    A jelenlegi párbajrendszert felváltja egy újabb, fejletteb változat.

    Minden párbajkörben lesz egy támadási és egy mozgási szakasz. Minél magasabb a párbajozók szintje, annál hosszabb egy párbaj (3-12 kör).

    Támadási szakasz: alapban egy ütés vagy lövés. Továbbfejlesztett képességekkel különböző támadási lehetőségek, például:

    Erős ütés : +50 % sebzés, 20 ütőerő
    Dupla lövés : Két lövés, kevesebb találati eséllyel, 20 reflex, 15 lövés
    Zárótűz : a lövések távol tartják az ellenfelet, viszont kisebb sebzést okoznak, 40 lövés
    Vihartámadás : nincs büntetés a hibás távolság miatt, 40 kitartás
    Megrendítő ütés : az ellenfél a következő körben 50 % eséllyel nem talál, 50 ütőerő
    Rugás : a találat esélyét 50 %-al csökkenti, csak közelharcban alkalmazható

    Mozgási szakasz: minden párbajkörben lesz egy mozgási szakasz is. Ezáltal lehetőség lesz a megfelelő távolságba mozogni, így nagyobb sebzést okozni, vagy jobban elkerülni a találatot. Továbbfejlesztett képességekkel másfajta lehetőségek, például:

    Közelharchoz mozgás
    Oldalra ugrás: kitérés esélye 20 %-al magasabb, 20 reflex, 10 kitérés
    Kiabálás: a támadások 30 %-al nagyobbat sebeznek, 40 karizma
    Gúnyolás: a támadó elhibázza a speciális támadást és csak az alaptámadást hajtja végre, 50 karizma
    Fegyverváltás: 50 ügyesség
    Hihetetlen reflex: ebben a körben egyik fél sem talál, 20 mozgékonyság, 200 reflex
    Csak lazán: na ez németül volt nem értem de 30 karizma kell hozzá:
    Lefogás: az ellenfél következő mozgása 50 % eséllyel nem sikerül, 30 erő, 30 reflex

    A fentiek csak példák, és nagy valószínűséggel nem így kerülnek majd bevezetésre, ezért senki ne rakja ezekre a képességekre a pontjait. A cél az hogy minden képesség és tulajdonság egyformán fontos legyen, valamint a távoli és közelharc is.
    [Válaszol]


    Írta: ruzics7117 | Tag | Le: 8.36 GB | Fel: 286.82 GB | Arány: 34.308 | 2010-02-03 16:34:59

    3/6

    Termékek használata
    A felszerelésnél lesz egy „száj” amibe terméket helyezve a játékos elfogyasztja őket, így valamilyen bónuszt kap. Kezdetben a bónusz csak életerő pont lesz, később lehetnek másfajta bónuszok is (kivéve energiabónusz). A vegyesboltban kapható majd egészség elixír, néhány dollárért.

    Miért?
    - a termékek felhasználása
    - a pénz háttérbe szorítása
    - hosszú távon egyéb turbó lehetőségek is szóba jöhetnek (például muníció hogy a párbajban okozott sebzés magasabb legyen)

    Képességpontok vásárlása
    Lehetőség lesz pontok vásárlására pénz ellenében. Ennek költsége gyorsan növekszik majd, például 50, 100, 200, 400

    Miért?
    - a játékban szerzett pénz felhasználása

    Hátizsák limit
    Limitálva lesz a hátizsákban hordozható tárgyak száma. A limitet többek között lovak vásárlásával lehet majd emelni. Ha több tárgyat szállít a játékos mint a megengedett, a sebessége csökken majd.

    Miért?
    - a bank szerepe fontosabb lesz
    - kevesebb termék a játékban
    - a termék/tárgycsere céljából is fontos
    - jót tesz a játéknak

    Termék és tárgycsere lehetősége
    A játékosok tárgyakat cserélhetnek egymással, az ajánlatot a profiljukban jelezhetik majd. Először csak pénzért lehet majd eladni a tárgyakat egymásnak, minden tárgynak lesz egy minimum és maximum ára.

    Példa:
    Keresek: Szürke keménykalap 260 dollárért
    Kínálok: Elegáns kalap 800 dollárért

    Az eladáshoz a játékosoknak egy helyszínen kell tartózkodniuk, vagy el is küldhetik a tárgyat egymásnak a Pony Express-en keresztül (ez aranyrögbe kerül)

    A hátizsák limit és a játékosok közötti termék eladás lehetősége egyszerre kerül majd bevezetésre.

    Póker
    Lehetőség lesz pókert játszani egymás ellen. Az eljátszott pénz egy kis része a bankba kerül.

    Miért?
    - legyen valamit csinálni a várakozási idők közben
    - ismerkedési lehetőség új játékosokkal
    - játékosok kérték

    5/6

    A jelenlegi párbajtulajdonságoknak kevesebb szerepe lesz majd a találati esély és az okozott sebzés kiszámításában, de fontos szerepet játszanak majd a párbajban. A szerencse faktort viszont minimálisra csökkentik.


    A találati esélyek változnak majd, de a párbajban eddig használt képességek nagy valószínűséggel ugyanazok maradnak. A katona karakterbónuszok változnak majd.

    A pontos változásokat a párbaj menetében időben közlik majd.

    Miért?
    - hogy egyre összetettebb párbajrendszer alakuljon ki
    - az új játékosok is könnyen megtanulják
    - rengeteg új lehetőség
    - újabb elérhető célok
    - nagyobb esély saját magad megvédésére még a munkások számára is

    Az épületek fejlesztéséhez nyersanyagok kellenek
    Az épületek magasabb szintjéhez (3-astól felfelé) nyersanyagokra is szükség lesz majd

    Miért?
    - az építészekre nagyobb szükség lesz
    - a termékcserélésre még inkább igény lesz majd

    Több karakterbónusz
    Mindegyik karakterosztálynak több bónusza lesz. Az egyik ötlet hogy minden karakterosztály 6 bónuszt kap, ezek közül 10 szintenként kap meg egyet-egyet, így a játékos dönti el hogy melyiket és milyen sorrendben választja majd

    Miért?
    - fontos célok a játék teljes folyamata alatt
    - még inkább specializált karakterek lehetősége

    Épületek romlása
    A magas szintű épületek romlanak egy idő után

    Miért?
    - az építészekre nagyobb szükség lesz
    - nem csak az újonnan alapított városokban lehet építeni

    6/6

    Zsákbamacska
    A kereskedőknél lehetőség lesz „ismeretlen” tárgyakat venni (zsákbamacska?). Ezek nagyon ritka és értékes tárgyak, esetenként olyanok amit találni vagy megvásárolni sem lehet. Viszont az áruk is nagyon magas lesz.

    Új The West kezdőlap
    Az új kezdőlap jobban megfelel majd a játékhoz és bizonyos kényelmi funkciókkal is szolgál majd. Ezt a játéktól függetlenül fejlesztik, így nincs egyik verziófrissítéshez sem kötve hogy mikor vezetik be

    Újság
    3-7 naponta megjelenik majd egy West újság, amiben statisztikák, horoszkóp és játékosok közleményei szerepelnek majd.

    Statisztikák: erődharc eredmények, városok befejezésének kihirdetése, játékosok aki elértek valamilyen fontos eredményt, legjobb párbajos

    Játékos közlemények: a játékosok rövid közleményt írhatnak az újságban. A megjelentetett közlemények száma véges, így fizetni kell értük néhány dollárt, és azok kerülnek be akik a legtöbbet ajánlották.

    Az újság elolvasásához is fizetni kell majd valamilyen szimbolikus összeget.

    Miért?
    - érdekes információk minden játékos számára
    - elismerés a legjobb játékosoknak
    - egy lehetőség hogy üzenj a többi játékosnak

    NADRÁG és öv
    A felszerelésben lesz nadrág és öv is. Ezt az újdonságot egy külsős fejlesztő cég csinálja, így nem igazán lehet tudni hogy mikor várható a bevezetése.

    Miért?
    - új tárgyak lehetősége
    - játékosok kérték
    [Válaszol]