• Cat #3
    Szerintem én vagyok az egyik legnagyobb rajongója a régi változatnak, még a legutolsó, Sahariás 100 sárkány - 30 sárkány - 30 sárkány hőst is levertem nehezen féken tartott, parasztokon felhizlalt ghostokkal és támadáskor felező démonokkal. (Itt a régi CoV cikk róla beszkennelve, ha valaki nem tudná miről van szó: http://pcvilag.muskatli.hu/irodalom/CoV/CoV11/cov11.html Szóval nagy reményekkel álltam neki a játéknak, de 9. szint táján ki merem jelenteni, tényleg uncsi. Az ellenfelek NAGYON nehezek már, túl sok a "match", azaz veled azonos erejű, amiket lehetetlen saját sereg veszteség nélkül lenyomni.

    Jó ötletek is vannak persze, nagyon tetszik a Rage behozása, melynek egyértelmű célja, hogy ne várjunk mindig amíg a varázspont maxra töltödik, hanem hajtsuk, menjünk előre. Vannak fejleszthető tárgyak, amit a tárgyba "belépve", a szellemeivel megküzdve lehet upgradelni, de sajnos itt szerintem itt is elvetették a súlykot, iszonyat nehezek ezek is, a védő goblin tornyok nagyon sokat sebeznek.

    Tehát összességében véve egyetértek a cikkel, sokat vártam a játéktól, valóban jó lett, de hiányzik a fő küldetésszál, ami az eredetiben egy térkép kirakása, egy kincs megtalálása volt.