NKing#51
A megoldás: PC-KONZOL átjárhatóság! Mikor jön el végre az, hogy egy szoftvert, legyen az játék pl., elég egyszer megírni, és aztán totál mindegy, hogy konzolon vagy PC-n futtatják.
Mert meg kell nézni, mi van. A csúcs PC és a csúcskonzol között hardveresen nagy különbség van. Mondhatni, a csúcs PC mindig veri a konzolt hardveresen. Ergo miért is lenne olyan nehéz ezt az egyszerű kompatibilitást megoldani?
Mert valljuk be, egyetlen dolog van, ami eltántorítja a PC-től a fejlesztőket, az pedig a kalózkodás, és letöltés. Node, mindig könnyű másban felfedezni a hibát... de nem olyan játékokat kellene gyártani, amire még a sávszélességet is kár pazarolni, nemhogy 10-15ezret. Vagy adják olcsóbban...
Mellesleg a másolásvédelem nem megoldás. Tudjuk, hogy vannak chipek, van letöltött konzolos játék... stb. És nem kell már sokat várni, hogy a konzolos tábor egésze felnőjön oda, hogy megtalálja azokat a csatornákat, ahol elérheti a játékokat ingyen. Akkor mi lesz? Befellegzett a PC-s játéknak, befellegzett a konzolos játéknak... Visszatérünk oda, hogy elektronikus szórakozás csak a játéktermekben lesz? Sok kérdés van a játékok jövőjében.
De a fejlődés attól még kell, mert sok minden másra is lehet használni ezt a technológiát...