Flame On
  • arty
    #186
    ezzel nagyjából egyet is értek, a ps3 belsője 'konzolabb' a 360-nál.

    ettől függetlenül a videoért felelős rész alapfeladatokra is alkalmatlan (scaling) és az egész architekturája a multbeli grafikai megoldásokra van kihegyezve, tehát a ps programozó rákényszerül a celles hekkelésre, ami - ahogy emlitetted - pénz és idő. te ezt előnyként állítod be, de játékos szempontból ezzel Te (ps3 tulajként) veszitettél: gt5, resistance, killzone, gow 'sokára' jön, csuszik, halasztják.

    pécéprogramozo meg nem képes az előre meghatározott normális időkeretben a ps3on is jol futo multiplatformot késziteni, itt ott kisebb nagyobb kompromisszumot kapsz. persze biztosan akad majd pozitiv példa is, ld. itt a Mercenaries2, de a trend egyelőre nem épp a sony gépének tulajdonosainak kedvez

    marcinger: a BD ott előny, h csendes, ám hátrány, hiszen a KÖTELEZŐ install is azért van, mert lassu a bluray olvaso ... kényszermegoldás. mercenaries2ben a távoli texturák valoban sokkal szebbnek tünnek, viszont az Aliasing gondok meg a ps3 tulajokat sulytják... ha pedig igazi csodát akarsz látni, látogass el a PC verzio topikjába - extraigénytelen konzolportot kaptak :)

    jocskán elmért játék lett/lesz ez a Merc2 :( és mindez egy sok sok honapos csuszás után tud ennyit, egy problémamentes első rész után :((( vicc.

    a 20g winyo mamár filléres árral büszkélkedhet, de kb. annyit is ér :D (semmit, pláne egyelőre)