Flame On
  • guardian hero
    #1256
    Az a baj, hogy nem fél-információk és marketingszövegek alapján akarsz hozzá nem értőként véleményt nyilvánítani.

    Pl. milyen is az a shader a KZ2-ben amitől közel menve az utolsó szög is látszik? Egyáltalán tudod, mi az a textúra, mi az a shader?

    Az SPU-k nem tudják 100%-ban tehermentesíteni a GPU-t? LOL! Szó sem volt ilyesmiről, kb. 0-5% teljesítménynövekedést lehet az Edge-el elérni, amit a Sony a belsős stúdiók know-howjára alapozva rakott össze a third party developereknek.

    AI-ról meg fizikáról beszélni vicc a mai játékokat figyelembe véve, Killzone2 kapcsán meg kifejezetten röhej. AI-ban kb 10 éve, fizikában kb 5 éve semmi jelentős előrelépés nem volt.

    Amúgy érdekelne hogy szerinted hogy néz ki egy textúra "megtervezésének" munkafolyamata, mert erős képzavarokat érzékelek itt...