Flame On
  • NEXUS6
    #1235
    "Ezt nem kommentálom, soha nem jelentett szűk keresztmetszetet, szerintem nem is jellemző."
    Persze mert az X360 esetében maximálisan kihasználják a GPU előnyeit, eddig nem kellett pl a CPU-ra átterhelni feladatokat, azonban nem is nagyon lehet, ellentétben a PS3 architektúrával. Szal eddig az X360 architektúrájának közel maximumát láttuk, ezt könnyen elérték a fejlesztők, azonban sok fejlődésre már nem is számíthatunk, a PS3-nál meg igen.

    "Miről beszélsz? Pont a fillrate az egyik leggyengébb pontja a PS3-nak az X-el való összehasonlításban..."

    Pedig pl a wiki szerint pont hogy az RSX tud többet:
    - Maximum texel fillrate: 13.2 GigaTexels per second (24 textures * 550 MHz)
    - Peak pixel fillrate (theoretical): 4.4 Gigapixel per second

    Xenos:
    - Maximum texel fillrate: 8 gigatexel per second (16 textures × 500 MHz)
    - Maximum pixel fillrate: 16 gigasamples per second fillrate using 4X multisample anti aliasing (MSAA), or 32 gigasamples using Z-only operation; 4 gigapixels per second without MSAA (8 ROPs × 500 MHz)

    "A cell-el megtámogatva is max. alulról nyaldossa amit az X360 GPU-ja röhögve kitol magából."
    Hát igen pl max vektor számban valszeg ez a helyzet, de másban, pixel shader műveletekben az RSX csúcson többet ad ki magából, mint a Xenos és ez az exkluzív játékokon pont így látszik.
    Bár ezeket asszem már leírtam, csak valszeg nem olvastad el valamiért.
    :)