• Xmas76
    #9
    Jéézusom, ez mekkora ökörség! Értelemszerűen egy szoftvertesztelés során az ember a hibákat keresi, morcos is lesz, ha belefut valamibe. Ebből milyen következményt fognak levonni? A végfelhasználókon való tesztelés is általában prototípusokon történik. Itt eleve szükséges, hogy a végén egy jól kidolgozott tesztlapon adjanak választ a tesztelők, amelyek kiszűrik az egyéb befolyásoló tényezőket.

    Azt hiszem, tesztkérdésekkel még mindig optimálisabb válaszokat lehet szerezni, mint egy ilyen kesztyűvel. Lehet, hogy a kesztyű megmondja, hogy a tisztelt játékos unatkozott, de azt nem, hogy mi az, amit hiányol a játékos az új játékból.

    Annak sincs értelme, hogy követi a kézmozgást. Ez ugyan segíthetne ergonomikusra tervezni a felületet és az irányítást. Csakhogy a billentyűleütések, és az egérmozgás eleve követhető pc oldalról, így egyértelműen követhető a kézmozgás implicite, egy ilyen eszköz nélkül is.

    Túl sok pénz van a németeknél...