#340
Amivel én nagyon nem vagyok megelégedve a Simbin-nél, az a levágásért való büntetések osztogatása.
Néha az az érzésem, hogy a program ad-hoc módon osztogat büntetéseket a gyári pályákon levágásért, sőt stop and go-t máér az első alkalommal. Nyilván ezeket külön-külön is be lehet állítani, sőt azt is, hogy ne osztogasson ilyen büntit (valami más van helyette, nem tudom pontosan mi, a PLR-ben benne van, hogy működik-e nem tudom), de ez még nem érvényteleníti, hogy átgondolatlana dolog.
Például: Pau jó példa. A magas kerékvető előtti éles bal-jobbkanyarnál képtelenség vágni, mivel akkora a kerékvető, hogy ha valaki át akar ugratni rajta, jó eséllyel a palánkon végzi, vagy annyira lelassul, hogy nem éri meg. Ha teéljesen átmész rajta, semmi. Ha viszont éppen csak érinted, már warningol, sőt stop and go. De, volt olyan esetem, hogy két kerékkel mentem át rajta csak a másik két kerék az úton volt körökön keresztül és semmi, majd egyszer csak jött a figyelmeztetés egyszer, majd stop and go. Kíváncsi lennék, mi alapján számolja egyszer levágásnak, mászor szabályosnak.
Monzában ugyanez a helyzet, de a legkirívóbb Imolában, ahol az első kanyarokat vasszigorral ellenőrzi, majd a harmadikban akár a füvön is mehetek, hogy teret nyerjek és lendületet a negyedik kanyar bevételére.
Azt hiszem az LFS-ben ezt a levágás-mizériát jobban oldották meg...