#701
szerintem a skill alapú tüzelési pontosság és hasonlók pont nem valók egy akció rpg-be. egy klasszikus rpg-nél, ahol az avatarodat úgymond ráküldöd az ellenre, és a taktikád és a statisztikák döntenek, oda jó, de itt, ahol konkrétan te irányítod a harc közben is a karaktert, ott furcsa. tehát, ha ráirányítod a célkeresztet a ellenre, akkor eltalálod, ott nincs helye a pontosság "mérésének". én az első részben pl. egyáltalán nem érzékeltem, hogy most 4 %-kal növekedett a pontosságom...
akkor már lehessen stabilizátorokat, hosszabb csöveket, stb. rakni a fegyverre, és ez döntsön, hogy milyen pontos a lövésed, vagy mennyire rúg vissza.
az automata regenerációt én sem szeretem, ha beleraknak a játékba úgymond "fehérkeresztes piros dobozkákat" is. vagy regenerálódjunk és harc közben kelljen ezzel taktikázni, és nincs kötszer, vagy van, de akkor meg azzal kell takarékoskodni, taktikázni.
ha mindkettő van az olyan "casual" gyógyjáték megoldás.