• Kindred Blades
    #698
    Egyértelműen.
    Ezért is RPG, szerepjáték. Mert szerepet játszunk, ez a lényege, nem feltétlenül az, hogy skillpontokat pakoljunk jobbra-balra, és felszerelést cserélgessünk minden sarokban. Ez is része az cRPG hagyományoknak, de nem ez az esszenciája.
    Azért van, ami hiányozni fog. A HALO fanok kedvéért (MW2-t nem mertem írni, félek a lincseléstől :P ) kivették a skill-alapú tüzelési pontosságot, amit én szerettem az első részben. Eltűnik a szintén skill-alapú zártörés is. Vagy akár az életerőpontok, amit ezzel a hülye regenerációs rendszerrel helyettesítenek, ezt én egyedül az R6Vegas epizódokban kedveltem, komolyabb ízt adott az 'egy találat után húzódj fedezékbe'-elvnek. De hát ez van, a csata részét tekintve shooter lett, nem RPG, ez tény.
    A párbeszédek, a választások viszont -állítólag- erősödött az első rész óta, kicsit jobban hajaz a BDtS döntéshozatali válságára. És ha valóban marad a koncepció, a döntéseink továbbra is számítanak, s a korábbiaknak is súlyos következményei lesznek. Ettől lesz ez RPG, és -számomra- ettől lesz a BioWare mesterműve.