#1049
Közben végeztem is a játékkal.
Jó ötletnek tartottam a TMD-d, bár az idősdi már nem új keletű dolog, láttuk már a Timeshiftben is.
Viszont azzal ellentétben, itt sokkal jobban játszottak magával az időugrással (1955-2010 között), jóval hangulatosabb lett. Köszönhető ez annak is, hogy sok játék ötleteit lopták, de egész egyedi atmoszféra kovácsolódott belőle.
Az időmegállító gömb volt a kedvencem, ki is maxoltam. Öröm volt megállítani egyszerre akár 5-6 ellenséget is, és belesétálva közvetlen közelről shotgunnal fejest adni mindegyiknek, aztán hátradőlve nézni ahogy elmúlik a gömb hatása :)
Az öregítés, meg az átváltoztatás is ötletes dolog volt, bár azokat annyit nem használtam. A tárgyvonzás annyira nem hiányzott nekem, de ha már loptak innen-onnan, hát elfogadtam, és illik is a játékhoz.
Két kedvenc fegyverem volt: Valkirye (gépfegyó) ill. a shotgun. (Kicsit maradi vagyok na...) Ezeket maxoltam ki, a többi fegyverrel csak néha bohóckodtam. A seeker is nagyon nagy ötlet, azt mindig addig cipeltem magammal amíg ki nem fogyott. :)
Szóval kár érte, hogy bukás lett. Látszik, hogy nem fektettek elég hangsúlyt (pénzt) a marketingre, és a multira. Meg picit lehetett volna hosszabb, de azért túl rövid sem volt.
Jó lenne ha lenne folytatás. Mondjuk kiderülne, hogy 1955-ben amerikai kémek elloptak pár deka E99-et, és létrehozták a maguk kis szigetét valahol a csendes óceánon... és így tovább.... :)
De amúgy pont ez a szép az ilyen játékokban. Egyszercsak feltűnnek, kellemes csalódást okoznak, és (majdnem)mindenki elfelejti őket.
Üde színfolt a sok FPS között. Számomra többet ért mint egy Crysis vagy egy CoD.