#12426
Én a Bodyguard-nál éreztem ilyet.
Brit, rövid (6 x ~1 óra), régi sorozat, amiben a főszereplőnknek PTSD-je van --- amiről páran tudnak, még fentről is ---, de (és nyilván csak a végén) kiderül, hogy épp ez volt a lényeg...
...és amikor egy kulcsszereplőt eltesznek láb alól: az egész átmegy sima nyomozósdiba, az én szememben.
Sokkal izgalmasabb, feszültebb és sokrétűbb lehetett volna, ha a politikai elem is megmarad a szereplő életben maradásával, és a történtek így keverésével.***
Persze, a beáldozása (bizonyos szempontból) dramaturgiailag jó lépésnek is tekinthető volt: egy szimpatikussá vált szereplő elvesztése érzelmi kötődést, egyáltalán érzelmet válthat ki a nézőből: nálam mondjuk csalódottságot...
//*** = félreértések elkerülése végett: az egész sztori politikai is, de, ahogy írtam, végül átvált "sima" nyomozás/összeesküvés sztorira, az érintett nélkül. Utoljára szerkesztette: IMYke2.0.0.0, 2025.05.31. 09:49:51