Forza Motorsport 3
-
#783
Nem attól kell hogy nehéz legyen hogy csak keresztbe lehet haladni. Az első kerekes gépek orrtúrósak és szvsz a leg nehezebbek is főleg ideálisan átvinni 300-400 pacit az első két kereken át a kanyarokban. AZ összkerekeseknek csak akkor kell megcsúszni ha túl nagy a sebesség és elmegy az optimális tapadás, de ez is max abban nyilvánul meg hogy leszaltózól a pályáról. A hátsó kerekeseknél lehet igazán kitenni seggüket, de ezt is autó válogatja. Manapság az autók többsége már mindennel fel van szerelve és nagyon stabil vasak, és ez is a lényeg hogy a lóerőket minél hatékonyabban átvinni az útra, pl egy FXX Ferrarival sem kell küzdeni mert szépen szeli az íveket, hiába brutális teljesítmény és ha megnézel róla élő videókat ott is elég magabiztosan vezetik a sofőrök és nem rakoncátlankodik folyamatosan, pedig azt hittem hogy igen, de megnéztem és tényleg olyan mint a játékba.