Crysis Warhead
-
#151
Ez jól hangzik, csak nekem nagyon tetszik a nanoruha. A fegyverek is rendben vannak kinézetet tekintve. Nekem az a bajom, hogy a sebzés elég érdekes. Nem szeretem, hogy pl az FY71 gecinagyot sebez és elég olykor 3-4 lövés is egy emberre, emellett pedig a SCARból van, hogy egy tárat rálövök az ellenre úgy, hogy azoknak 80-90%a talál lábra/testre és még mindig rohangál, ez nekem soknak tűnik. Valamint az érdekes fejlövések is, hogy van, amikor végig a fejére célzok valakinek, de nem találja fejen, viszont van, hogy testet lövök és egyszer csak headshot, de persze lehet, hogy én vagyok a béna. Viszont a rakéta és a gránát igazán szar lett szerintem. Igaz, hogy már csökkentettek a gránát hatótávolságán, de szerintem még mindig túl nagy, mert szerintem nem kéne megölnie akkor, ha elém dobják és én speed módban ugrok hátra egy nagyot, csak le kéne húznia rendesen az életemet, de nem megölnie. A rakéta meg túl gyenge lett. Hiába van az, hogy valóságban is ember mellé megy a rakéta és elrepül, de aztán rohan tovább, a Crysisban nem repül el az ember, így viszont igencsak szar, ha fél méterrel mellette robban a rakéta és semmi baja. Jut eszembe, valami ügyes modder tehetne bele valami ilyen repkedős cuccot is, hogy gránát vagy rakéta melletted robban, akkor pl elesel vagy puskatussal csúnyán pofánvágnak és pl elfordul a fejed vagy esetleg picit megszédülsz vagy akár el is esel. Meg az is nagyon idegesítő, hogy a hullák nem mozognak, ha belelősz, csak ezt még tovább rontja, hogy ha autóval mész neki egy hullának, akkor meg reagál rá. Mondjuk erre már van mod, de akkor is idegesítő egy ilyen fizikával rendelkező játéknál. Bár szerintem a fizika is ritkaszar. Sokat tud, szép meg jó, csak annyira nem reális, hogy nem igaz...