Prince of Persia: Prodigy
  • wednes
    #2264
    Na végigtoltam én is a játékot. Nem volt rossz ez az új Prince, de nálam toronymagasan a Warrior Within a POP csúcsa. A grafika szép, a párbeszédek jók, jók a karakterek, a pályák kicsit egyhangúak, könnyű az egész alig kell, beleavatkozni a játék menetébe.

    Érdekes ez az új irányvonal a készítők részéről, ugyanis ők maguk fejtették, ki, hogy a játékos szerintük mit tart idegesítőnek, flusztrálónak stb. Ezért csinálták a játékot, egyszerűbbre, könnyebben kezelhetőre, mozisabbra, nem nyiffanunk ki stb, hogy szegény halandó játékos elégedett legyen, sok sok sikerélményben legyen része, hogy örömét lelje a játékba. Erre jön egy olyan befejezés...
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    ...hogy, amit eddig csináltunk sz*rt se ér! Nesze itt a sikerélmény az egyszerű halandó játékosnak Tudom, hogy trilógiának tervezik, de egy epizód részbe is bele kell vinni szerintem részgyőzelmeket. Az előző POP-ok részei is sikeresen voltak lezárva mindig. Még a Star Wars epizódok is kis győzelemmel zárultak. Na arra kíváncsi leszek, hogy akarják folytatni, mert a végén láthatóan ki is szabadul a gonosz isten, és elvileg már nem lehet megállítani, pont azért mert a kínlódás, hogy amíg a fa magában tudja tartani, addig gyorsan megtisztítani a területeket még nem késő. Hát most már nagyon késő...