banner.jpg\"
  • kifli
    #1503
    "Ha dx10.1 re célzol akkor az tök fölösleges volt"
    akinek ilyen karija van profitál belőle, dx11-nél is.

    ati topikba írta solten korábban:

    "a DX 11 hat futtatási szintet támogat:

    * D3D_FEATURE_LEVEL_11: értelemszerűen ez a szint mindent tud, így nincsenek korlátozások.
    * D3D_FEATURE_LEVEL_10_1: DirectX 10.1-es kártya esetén jön létre.
    * D3D_FEATURE_LEVEL_10: a DirectX 10-es kártyával ebben a módban fut a kód.
    * D3D_FEATURE_LEVEL_9_3: a shader modell a 3.0-s kártyákat támogatja, azaz ideális a GeForce 6 és 7, valamint a Radeon X1000 szériához.
    * D3D_FEATURE_LEVEL_9_2: speciális szint, kifejezetten a shader modell 2.0-s Radeon termékekhez.
    * D3D_FEATURE_LEVEL_9_1: az összes fentebb nem említett DirectX 9-es grafikus chip ide tartozik, beleértve a GeForce FX-et is.

    Ahogy a cikkbol is kiderul, eddig az volt a gaz hogy kulon kellett DX9 es 10 kodokat irkalnia a programozonak. Most csak eleg 11-ben, es a hardvertol fuggoen fut az API. Tehat a "teljes elmenyhez" DX11-es kartya kell termeszetesen, a tobbinel effekt vagy teljesitmenyromlas esete all fenn."

    namármost a dx10.1-et támogató kártyákon effektromlással fognak futni a dx11-es játékok, a dx10-es videókarikon effekt és teljesítményromlásal lesz lehetséges a játékok futtatása.