• Amiga
    #18652
    Az egész érvelésedben egyetlen gyenge pont van, ebbe kötnék csak bele, mert a többivel egyetértek.

    "az F1 2014 előző generációs EGO motorral. Eléggé alibi rész volt, kötelező volt kihozni, hisz él a liszensz szerződés."

    Az én olvasatomban ez azt jelenti, hogy a 2015-ös részre igazából 2 évük volt, hiszen az alibi rész legyártása nem igényelhette a full kapacitást. Nem tudom, hogy átcsoportosították-e a Dirt-re az erőforrásaikat, vagy mi történt, de már gyakorlatilag a 2013-as résztől kezdve párhuzamosan dolgozhattak volna a 2014-en és a 2015 játékelemein. És amikor a grafikusok, fizikát és AI-t programozók elkészülnek, beszállhattak volna a 2015 munkálataiba, ahol a karrierhez már készülhetett volna mo-cap, tervek a több szezonra, stb.

    Ehhez képest a 2015 megjelenésekor külön kiemelték, hogy DLC-be sem jön karrier mód, pedig elnéztük volna, ha később érkezik, így viszont early access íze maradt a dolognak.

    Az én igényeimet így a 2015 és 2016 részekkel összesen 120 dollárért sikerül majd kielégíteni, amiért talán mégiscsak érthető, ha nem vagyok maradéktalanul boldog. A 2015-öt nem lehetett kihagyni a régóta áhítozott nextgen módja miatt, ezt pedig szintén nem lehet kihagyni, mert a kihagyott feature-k csak most jelentek újra meg. Ennek számomra lehúzás-szaga van, ha kis csapat a CM, ha nem...