DOOM 4
  • extra sensory
    #627
    Vissza az alapokhoz mi? :D

    Sokan azt mondják hogy ilyen egy eredeti Doom, mert ez a stílus jellemzi az első és második részt is. De az igazság az hogy csak egy szimpla hentjáték lett vérpityuknak, semmi több.

    Szerinted ha 2013-ban adták volna ki az első Doom-ot és nem 93-ban, akkor ugyanolyan lenne mint anno az első rész volt? Kétlem. Ma már többnyire történetalapú játékok vannak feladatokkal kihívásokkal, nem egy Painkiller szintű trancsír. Annak az oka hogy az első Doom ilyen lett nagy valószínűséggel az volt hogy egyszerűen gyerekcipőben járt a játékfejlesztés.

    Nem voltak filmes átvezető mozik, történetalapú játékmenet, intro, outro, csak betöltődött a főmenü, kiválasztottad a nehézségi fokozatot és már játszottál is. Ennyi volt a recept... de meggyőződésem ha ma adnák ki az első Doom-ot nem hentjáték lenne hanem olyan lenne mint a 3-dik rész... jó kis sci-fi horror atmoszférával megspékelve.
    Az új résszel visszatérnek a régi stílushoz ami valójában csak a technikai színvonal hiányában volt olyan amilyen. Viszont egy ilyen tartalom nélküli koncepcióhoz tök felesleges a csili grafika.

    Én úgy vagyok vele ha hentelni akarok játszok Serious Sam-et vagy Painkillert, de az ilyen hent játékok többnyire csak az első órában érdekesek. Mikor már a 20-dik fejletépést hajtod végre vagy 100-adjára szeleteled fel a monsztát a láncfűrésszel kicsit uncsi. Még a Doom 3 is unalomba fulladt helyenként pedig ott volt normális kampány, kihívás, de itt még ez se lesz, csak pár új helyszín és hentesmunka. De akinek ez kell...