• opeca
    #18
    Jól csinálták a marketinget. Nemcsak a jelnelegi reklámokra értem, hanem a játékok ütemezését is.

    A Rockstar a GTA-ból él. Ez mostmár nyilvánvaló. Őszintén, mit csináltak a GTA3 óta?
    Semmit, jöttek a kisebb ráncfelvarrások, és csak a modelleket és a terepet cserélték le.
    Ebből éltek évekig, direkt bevetettek 3 különböző variációt, hogy a lehető legtöbb ember leüljön GTA-ázni, aztán mikor már le volt fedve a gamerek tetemes része, akkor jöttek a IV résszel.

    Az ilyen Major ugrásoktól ugye eleve sokat várnak, plusz már keresztbe-kasul, oda-vissza játszottak az emberkék a GTA-val, gondosan be volt időzítve a vérfrissítés.
    Megmaradt a tátongó űr, de mivel ez a stílus egyértelműen a Rockstar védjegye, csak ők tölthették ki.

    Tipikusan a kiéheztetésre és a teljes tömegszuggeszcióra alapoztak, és bejött nekik.

    Ebből látszik, hogy csak egyetlen egyszer kell elkapni a hullámot, utána már csak rajta kell maradni.