Fejlesztő: 1C Company: Ino-Co



Kiadó: Paradox Interactive











Magyar Majesty 2 blog     | | | |     Hivatalos honlap     | | | |     Hivatalos fórum     | | | |     Demó letöltése

Hivatalos megjelenés: 2009. szeptember 18.


  • Kotomicuki
    #737
    Csak Neked! :)

    "...
    Majesty 2 Kingmaker Walkthrough - 2. The Price of Tranquility

    A Dél-Keleti út 2 oldalára, de még a "szigetünkön" kell 1-1 őrtorony, ez a 2 leszedi a kisebb repkedők felét, és nem bántják őket, ha a a DK-i részen kiírtjuk a sárkányfészket - sárkánymentes az első 2-(3(?)) hétben - és az 5-6 röpködőgyártót (500-500 arany, ha már van szobor, a sárkányfészekhez 1000, hogy többen menjenek és hamarabb végezzenek vele) -> a 2 kereskedelmi pont biztonságossá válik + ide lehet azokat az épületeket felhúzni, amik már nem férnek el a főszigeten (a 2. templom - gyógyítóból sohasem lehet elég!!! - , varázsló-torony és varázsbolt - bár ezek nélkül is teljesíthető a pálya - , stb.)!!!
    Ezek után már csak a 35.-40. nap után látunk itt délen sárkányt, akkor is elégséges 1500 aranyat a nyakába varrni és 2-4, 10.+ szintű hősünk hamar kicsinálja a környéken őgyelgő őrszemélyzettel karöltve! :))

    Északon van 2 minotaurosz-piramis, ezeket is feltétlenül romboljuk le (500-1000 arany között, darabja), majd a 35. napig jó lenne a 2 nyugati pokolkaput - az utak melletti 1-1, amik közel vannak hozzánk - , hogy innen se jöhessen annyi dög a végén (500-500 arany) - így majd 1-2 percenként el lehet kerülni 2x4db, 15. szintű, black minotaur-t (+ a népes kíséretüket) és 2x3-5db démont a végén, amikor örülni fogunk, ha a hőseink és a védvonalunk kitart a goblinok és a percenként újratermelődő - de már csak 1 db! - sárkány ellen!

    Közben folyamatosan fejleszteni a kereskedelmi pont és a már kezdetekkor 2. szintre húzott várkastélyunk közé épített piacot és a kovácsműhelyt -> az elején a 4x3 hős létrehozása a lényeg, hogy minék előbb elkezdhessék felszámolni a szigetet körülvevő fészkeket (lásd fent). A végére - legkésőbb a 20.-25. napra - húzzuk fel a hősök lakhelyeit is a 2. szintre és fejlesszük is ki az ezekkel együtt járó új lehetőségeket, mert hasznosak lesznek a végjátékban - + a megemelt HP is segíthet nekik "túlélni", tovább lekötni az ellenséget...!

    A goblin sámán 2-3 idézőhelyét azonnal díszítsük fel 1000-1000 aranyas vérdíjjal, majd az ogrékat se kíméljük meg ettől (500-1000 arany/darabja).

    A törpékre csak a 30.-35. nap környékén lesz szükségünk, de akkor nagyon, mert ÉK felől megindulnak a goblin hordák és mindent elsöpörnek, ami az útjukba kerül - sima, 2. szintű őrtornyokkal ne is kísérletezzünk, mert az hasztalan ellenük (a K-ÉK-i goblin bázist hagyjuk a fenébe, mert egy 10. szint környéki, 10 fős hős-csapatot is szét tudnának kapni a tornyaikkal -> a végjátékban megszemlélhetjük ennek mikéntjét a mi törp-tornyaink vs. goblin-horda összecsapásban...)!
    A törpe tornyokat egymás mellé, sorba építsük a várunk északi, majd a nyugati oldalán végig, hogy védhessék egymást, mert erre is szükség lesz a túlerő miatt - a védelmi zászló midig legyen aktív az ÉK fölött!
    A pénz a végén nem lesz túl nagy gond - a rablók "azonnali pénz-beszedés-varázslata" jól jön ebben a részben is... - , mert ha a 3 törpe mellé hívtuk az előző epizód lordját, akkor a teljesen felfejlesztett, 2. szintű piac és kovácsműhely ontani fogja a zsét - a sok hősünk miatt, akik folyamatosan fejleszteni fogják a felszerelésüket a vérdíjjakból (+ a gyógyitalok vétele), ezért ne legyünk kicsinyesek soha sem velük szemben - , és közben a törpék sem szűkmarkúak!

    Hőseinkre figyeljünk oda és - ha kell zászlózzunk + - alkalmazzuk sűrűn a 250 aranyas gyógyítást, mert az még mindig olcsóbb, mint 500-1500 aranyért újraéleszteni az első 20 napon belül, utána ez már 3000-5000 arany is lehet, a 15. szint környékén!

    Ezt a részt is idő-lassítva (x0.2) játsszuk, hogy mindenre azonnal reagálni tudjunk, mert ebben a részben is szűken van mérve az időnk! Amint végeztek az embereink egy fészekkel, már menjenek is a következőhöz, fejlesztésekre csak ha ezek mellett marad fölös aranyunk, akkor kerülhet sor! A szigetünkön lévő, 2. szintre húzott kereskedelmi pont egymaga is kitart a 30.-35. napig, utána is elég lehet egy sima, 2. szintű őrtorony a közelébe.
    ..."