Fejlesztő: 1C Company: Ino-Co



Kiadó: Paradox Interactive











Magyar Majesty 2 blog     | | | |     Hivatalos honlap     | | | |     Hivatalos fórum     | | | |     Demó letöltése

Hivatalos megjelenés: 2009. szeptember 18.


  • Aarchibald
    #573
    Sziasztok Majesty rajongók!
    Feltettem ezt a patchet, de nekem tönkrevágta a képernyőmozgatást, szóval mostmár inkább billentyűzetet használok, de elég rossz, mert jobban hozzá voltam szokva az egérhez.
    Játszottam most elég sokat a második résszel, végig is olvastam itt a hozzászólásokat, és írták néhányan, hogy végigvitték az utolsó pályát, de semmi igazán jó stratégia vagy leírás nem volt hozzá.
    Szerintem az utolsó két pálya a legnehezebb, de az advisorost megcsináltam kétszer is, szóval azért még ez is egy viszonylag normális pálya. Hogy az ogrékat előbb vagy utóbb veri le valaki, az mindegy, de le kell verni őket, mert pénz jár a küldetésér, a lényeg, hogy ellenük ki lehet védekezni tornyokkal. Amit fontos tudni, hogy a trading postokat nem szabad kettes szintűre fejleszteni, alap állapotban békén hagyják őket. A második ami nekem bejött, hogy amikor jön a sárkány, én kapásból ráküldtem a hőseim az épületre, nem foglalkoztam azzal aki bejött a városba, csak miután a lakhelyét lerombolták a hősök.
    A harmadik amit tudni érdemes, hogy az advisor a 82. napon mindenképp bejön a városba, addigra fel kell hogy legyél készülve rá, mert onnantól fogva a csak vele kell foglalkozni. Törpe tornyok és paladinok ajánlottak.
    Az utolsó pályával viszont nagyon sokat próbálkoztam, és ez alatt azt kell érteni, hogy több napot, és nem tudtam sehogy megcsinálni.
    Volt egy olyan leírás, hogy egy magas szintű paladint és egy papot egy csapatba kell rakni, és folyamatosan ráküldeni a balrogra a király szellemét. Nekem ez a taktika sem jött be. A három templomot egyetlen egyszer tudtam felhúzni, de rögtön rajta volt az egyiken, és 3-4 ütésből szétverte, szóval ez még így is impossible mission.
    Próbálkoztam úgy is, hogy folyamatosan mentettem, és ha meghalt egy hős akkor visszatöltöttem az állást, de már úgy a 200. mentett állás után a 80-100 nap körül annyira erőltetett volt az egész, és kilátástalan, és annyi elementál volt az egyik sarokban, hogy ez is megcsinálhatatlanná vált.
    Tornyokkal sem lehet kivédekezni. Az alap guard towernek kicsi a hatósugara, ugyanis az elementálok leszedik úgy, hogy a torony vissza se lő. Ezt ott tapasztaltam meg, amikor az egyik trading postot körbe raktam négy wizard és négy guard towerrel. Egyetlen elementál ráment az egyik sarkira, és gond nélkül leszedte, és utána lőtte a többit, és ennyit ért a nyolc torony! Nem tudok semmi hatásos fegyvert az elementálok ellen. Törpe tornyokból maximum nyolcat tudok letenni, de utána nem marad semmi pénzem, de egy idő után ezeket is leverik. Ha csak hét törpe tornyot rakok le, az se sokkal jobb. Az a baj, hogy a balrog a főépületen kívül bármit szétcsap egy ütésből, hogyha véletlenül beszabadul a városba, akkor tök mindegy milyen védelmet raktam le. A balrog pedig három helyre rakja az elementál portálokat a térképen, és ahányszor előhívom a spirit of kinget, ő szarik egy újabb elemental seat-et.
    Azt is próbáltam, hogy távolról villámoztam, szét az elenmentál portálokat, nem küldtem oda a hősöket, de egy idő után már nem lehetett pénzzel bírni, meg így nem tudtam a védekezéssel foglalkozni, és egy idő után a többi szörny szedte szét az egész várost.
    Szóval a nagyon sokadik próbálkozás után, szerintem én feladtam az utolsó pályát. Ez kb tényleg olyan szintű mint a northern expansion két legnehezebb pályája. "extrem difficult hard"
    Arra a kérdésre meg hogy ki melyik kasztot nem használta a játék során, a beast mastert tudom mondani. Szerintem ki se próbáltam, vagy talán csak egyszer egy pálya végén.