Privát traffipaxok
  • Falconer
    #48
    Dehogy jelent kevesebb balesetet. Kizárólag a bénzbehajtás a célja.

    Balesetet az ittas vezetők jelentenek elsősorban, aztán van egy olyan réteg, aki se lát se hall (csomo szöke p*csa meg öregemberek, akik járni alig birnak), és teljesen észrevétlenül usszák meg a balestetket. Ugy értem lazán bevág eléd, olyan helyen fékez ahol nem kéne, nem tud rendes iven kanyarodni, stb, magyarán szólva balfaszkodik. Meg azok a gyorshajtók, akik mint az örült össze vissza cikáznak a kocsik között, és a jobbkézre sem figyelnek.
    Még egy másik kategória a menö motoros. Autók között mindenhol lazán tépnek, nem egyszer volt olyan, hogy ha éppen nagyobb gázt adok, vagy nem lépek oda a fékre, akkor simán nekimegyek. (legdurvábbak a pizzafutárok) És én még soha nem láttam, hogy rendőr leszerelte volna öket.
    Autópályán is pl semmi értelme a 130as korlátozásnak. Megalszik a tej a szádban. Ha meg bevezetik, hogy a kamerákkal számolnak átlagsebességet... Agyrém.
    Aztán vidéken falvak között pl csomo helyen kiraknak 60as táblát. Sok útszakasz van ahol nyugodtan lehet menni 110zel is biztonságosan, nem csak 90nel, stb...