Ki mit szól hozzá?
  • Taranov
    #261
    Nem is az autókról van szó, hanem a vezetőről.
    Schumacher lehet, hogy 150-nel is abszolválná jó gumival, átlagos autóval.
    De egy hirtelen kormánymozdulatnál, hirtelen fékezésnél, esetleg ha a vezető pánikba esik, nem mindegy, hogy 70 vagy 90. Vagyis lehet, hogy majdnem mindegy, de minél kevesebb, annál kisebb a kockázat.
    Sajnos a vezetők nincsenek jól kiképezve, megdöbbentő, hogy a mediterrán országokban, ahol az autók tele vannak horpadásokkal a koccanásoknak köszönhetően, a halálos baleset sokkal kevesebb.
    Magyarországon meg ha nekikoccansz valakinek figyelmetlenségből mondjuk parkolásnál, már-már meglincselnek, amikor viszont 90-110 km/h-ás tempónál jól meg kéne fontolni egy előzést, akkor belevágnak kockázatos manőverekbe is.
    Ez eszméletlen, és csak az autósok ostobaságát jelenti.
    Én nagyon hálás vagyok az égnek, hogy bár parkolásnál volt rá példa, hogy nem néztem hátra, és nekikoccantam valakinek, de forgalomban sosem követtem még el olyan hibát, ami valódi veszélyt jelentett volna. Ennek ellenére, ha pl. a 10-es úton végigmegyek, nem egy, nem kettő veszélyes előzést látok.