• stringz
    #16
    ez nem az a cég, amelyik véletlenül bezúzta a társadalmi nyomásra korábban kifejlesztett, működő, tulajok által imádott elektronyos járműveit? egyszerűen elvették tőlük, nem engedte meghosszabbítani a lízinget. szerintem még meg is villantózták őket a fekete öltönyösök. majd jól a pokol tüzében égnek el mind.

    De igen, ez pontosan az a cég, aki lefeküdt az olajérdekeknek és bezúzta az általa gyártott elektromos kocsikat, amik fenttartása az akkor még tűrhető amerikai benzinárak mellett is olcsóbb volt. Most pedig verik a nyálukat a "nagy fejlesztésre", amit már rég megcsináltak - csakhát nem kellett volna a süllyesztőbe dobni.

    dez-hez hasonlóan javaslom mindenkinek én is a Who Killed The Electric Car című filmet, MAGYAR FELIRAT ITT, illetve egy riportot a film készítőjével.

    Addig fognak eljutni a már feladott szintig kb. mire már muszáj lesz, de Amerikában tervben vannak a hidrogénes kocsik is, amivel újabb csapdába hajszolnák az embereket és kiszolgáltatottá teszik őket a hidrogénáraknak. Elektromos energiát sokkal többféleképpen lehet előállítani, mint olajat vagy hidrogént vagy netán biodízelt. Ezért fáj annyira és ezért tesznek meg mindent ezek a szemetek, hogy eltiporják az ilyen fejlesztéseket. A General Motors újabb megalkuvásának lehetünk itt tanúi, mint olvasható, benzinmotort is tesznek bele. Elsődlegesen egyébként elég lenne a nagyvárosokban lecserélni a közúti autókat, amiknek nagyrésze nem megy városon kívülre, csak áll a dugóban és jelenleg szmogot csinál. Semmi akadálya nincsen a városi autókat elektromosra cserélni, '96-ban is működött (nem csak városi használatúakra). Semmi akadálya, csak a mocskos olajérdekek, akiknek a háborúk nagyrészét is köszönhetjük.