• molnibalage83
    #126837
    Az autópályán alkalmazását komolyan megfontolnám. Azon kívül nem tűnik jelentősnek a fogyasztás csökkenése.
    A mai engedélyezett 130 km/h az valójában inkább 140 km/h tája. A 105-110-es tempóhoz képest több autónáé 5,5-5,7 l/100k helyett bőven 7,5 liter körüli fogyasztást láttam, ami egyes száguldozóknál 160 feletti tempónál már kúszik a 10 literhez. Azért ez igen brutális mértékű csökkenés lenne. Legalábbis ennek érződik, de érdemes lenne ezt vizsgálni.

    Mert valahol szánalmasnak találom, hogy műszakilag irreális kibocsátási értékeket várnak el, amit kb. max. hibrid meghajtással lehetne visszahozni, de a teljes lábnyomát nézve annak, kb. szarnak a pofont adás kategória. Az fel sem merül, hogy az emberiség változtatjon életmódján, ha szeretne nem nagyon cudarul szopni. A szavazás is igen jó indikátora annak, hogy meddig tart az egyén vagy társadalom felelősségvállalása a témában. Nagy szavak, cselekedet semmi. Majd más megoldja. Öööö, vagy nem...