• kamionosjoe
    #124646
    Szerintem lesznek és be is lesz vezetve viszont annyi munkahely nem fog elveszni. Elég csak a szállítmányozásra gondolunk, mert például egy kamion rakománya több százezer forint vagy milliós tétel és azt biztos nem akarják majd őrizetlenül hagyni, na meg maga a szerelvény is elég drága. Annyi, hogy ezután a sofőr nem vezetni fogja az autót, hanem egy biztonsági őr szerepet fog betölteni és esetleg több műszaki tudásra lesz szüksége, hogy a felmerülő hibákat kijavítsa. De például olyan helyzet is lehet, mint ami tegnap velem történt, hogy volt egy vihar és amerre mentem ott az útra esett egy nagyobb fadarab, akkor ki kell szállni és odébb rakni az útból a leeső fát, egyéb váratlan szituáció is adódhat. Meg amit eddig láttam, hogy tágas utcákon szépen elmennek, de mi van ha egy kis szűk utcába kell menni, ahol tényleg csak centizgetni lehet, van ahol csak úgy férsz el, hogy a patkára fel kell menni, vagy egy építkezésnél rosszul állítják fel a táblát és ki kell szállni kicsit elforgatni, hogy el tudj férni mellette vagy amikor két autó szembe megy és nem férnek el, egyiknek vissza kell tolatni, na ezeket a helyzeteket nem tudom, hogy oldja meg az automatika, egyelőre biztosan kell még az emberi felügyelet.