
A Two Worlds folytatódik.
-
#107
A lehetőségekkel egyet értek, nekem is azok a legfontosabbak (azért van még más is), de engem nem érdekel a kinézete, hovatartozása, stb... engem a küldetések megoldásának lehetősége érdekel. Például Risen egyik küldetése a fogvatartott kalózhoz való bejutás.
Lehetőség egy: leverem az őrt, elveszem kulcsot.
Lehetőség kettő: Ellopom az őrtől a kulcsot..
Lehetőség három: Lefizetek egy k*rvát, hogy foglalja le az őrt én meg meghackelem a börtön zárat...
Lehetőség négy: Megdumálom/lefizetem az őrt.. (most hirtelen nem emlékszem, hogy a Risenben melyik volt, de lehet hogy csak három lehetőség volt).
A lényeg, hogy többféleképpen oldhassam meg ugyanazt a feladatot. Az nem pálya, hogy elvállalok egy küldetést, hogy szerezzek meg a tárgyat, de azt a missziót csak egyféleképpen tudom megoldani...
Meg az is fontos, hogy a cselekedetinek látható/érezhető hatása legyen. példa a Fallout 3-ból. Egy kis településen megkérnek, hogy segítsek megvédeni őket a mutánsoktól. Ha nem vállalom, akkor mikor legközelebb arra megyek kihal a település és egy szellemváros lesz belőle. Ha segítek, akkor később gyarapodnak, aztán még pár szívesség és egy fejlődő kis település lesz tele élettel, robot őrökkel, stb...
Ezek érdekelnek egy RPG-ben, nem a varázslatok, nem a loot, nem a különféle fajok. Sorry, ha a hardcore RPG fanokat megbántottam...