X3 - Terran Conflict / Albion Prelude
-
Pares #12167 Nagyon rég játszottam már, a gyáras termelés szorzóban nem vagyok biztos, de talán mintha a gyártás gyorsaságát jelentette volna. Az aszteroidáknál hasonló módon ha jól emlékszem minél magasabb hozammal rendelkeznek, annál gyorsabban termelnek (pl. ugyan az az állomás a 10 yield-es aszteroidán ugyan azt a mennyiséget fele olyan gyorsan termeli meg, mint egy 20 yield-es aszteroidán). De nem vagyok 100%-ig biztos benne.
Az útvonal keresés finoman szólva is nem tökéletes. A megoldás az, hogy azon a szektoron kívül maradsz, amiben az AI által irányított hajód van (nem muszáj, de ha sok az akadály, pl. aszteroidák, akkor ajánlott, gyorsabb és biztonságosabb), ugyanis csak abban a szektorban vannak jelen fizikailag a dolgok, amiben aktuálisan benne vagy. Ha szektoron kívül vagy, akkor nincs fizikai ütközés, vagyis a hajóknak nem kell az akadályokat kerülgetniük (amiben nagyon bénák), hanem csak "átrepülnek rajtuk", de legalábbis sokkal jobban leegyszerűsödik az útvonaluk.
A játék a szektoron belüli és a szektoron kívüli világot teljesen máshogy kezeli, mind az útvonalkeresés/ütközések szempontjából, mind a csaták szempontjából. Olyan csaták, amik olyan szektorban játszódnak le, amiben nem vagy ott, sokkal leegyszerűsítettebb módon zajlanak le, a hajók is teljesen más tulajdonságokkal rendelkeznek, mint amikor egy szektorban vagy velük. Ezekre jó odafigyelni.
Információkkal kapcsolatban ezt az oldalt ajánlom (X2-höz, X3-hoz, TC-hez, AP-hoz, X:R-höz, sok mindent megtalálsz itt, pl. TC beginner's guide, ha tudsz angolul).
Utoljára szerkesztette: Pares, 2017.11.09. 20:07:26