• L3zl13
    #71
    Igazából nincs ám olyan nagy technológiai különbség a hidrogénes és a szénhidrogénes meghajtás között.
    Technológiai kihívást sokkal inkább maga a hatékony és megbízható ramjet/turbojet vegyesüzemű hajtómű és a géptest hűtése jelent. Ezek pedig meglennének szénhidrogénes meghajtás esetén is. (Sőt mivel a hidrogénnél az üzemanyagot használhatják fel a hűtésre, még nem is válik feltétlenül bonyolultabbá.)

    Ha nem sikerül biztonságosan megoldani a dolgot, akkor persze soha nem lesz belőle semmi, de ez technológiai kérdés. Amin, mivel alapkutatás úgyis dolgoznak, függetlenül attól, hogy látnak-e benne közvetlen profitot.
    Ha nem sikerül megépíteniük, akkor természetesen soha nem lesz ilyen, én csak azzal vitatkozom, hogy ki lehet-e egyértelműen jelenteni, hogy gazdasági okokból nem lesz belőle soha semmi.