• dez
    #32
    No nézzük. :) (Ha tomcsa4 nem bánja.)

    Volt egyszer egy ilyen:
    "Sokkal több shader textúrázó egység, jobb sávszélességek (memória elsősorban) és ez adja a nagyobb teljesítményt, mivel a pusztán OPENGL játékok ideje 1-2 éve lejárt! Ma már mindent shaderrel oldanak meg (Unreal 3 engine, Crysis engine stb)!"

    Nos, ugyebár a kiegészítések használatát mellőző, totál alap OpenGL játék nem is volt abban az időben, amikor már voltak ilyen kiegészítések. Szóval: "Ma már pusztán OpenGl nincs!" -> már nagyon rég nincs. :)

    "Ezért raknak bele annyi árnyékolóegységet, Direct3D!"

    Ez számodra nem úgy hangzott, mintha az OpenGL alapon semmit sem lehetne kezdeni velük (kiegészítésekkel sem)?

    Meg ugye lásd #29. Szóval kár volt beleszólni. :)