• Csaba42
    #30
    Akkor pontosítsunk:

    dez: A Direct3D persze, hogy ugyanolyan layer, mint az OpenGL, de ezt tomcsa4 nem tagadta!

    "Pusztán OpelGLről volt szó! Pusztán OpelGLről volt szó! Ma már pusztán OpenGl nincs!"
    "de ezt a kártyagyártók orvosolták saját kiegészítésekkel"
    Azaz tomcsa4 azt mondta, hogy az alap OpenGL-ben nincs shader (bár a megfogalmazás félreérthető volt). Kiegeket lehet hozzá írni, persze, de az már kibővíti a rendszer készletét. Igaz, hozzá kell tenni, hogy az OpenGL 2.0-t egyelőre egyéb okokból nem ismerem részletesen, de tomcsa4 tuti nem a 2.0-ról beszélt!

    Sanyix: honnan vetted, hogy tomcsa4 azt állítja, van a Linuxon D3D? Én ilyet nem olvastam. Amúgy az MS már a Game SDK óta az ő megoldását szeretné viszontlátni a játékos-gépeken! CAD-progikhoz még mindig az OpenGL a legjobb, véleményem szerint. Amúgy keress rá arra, hogy Lindows, vagy bármely Linuxos Windows Emulatorra. Már nem fejlesztik, de vagy le fog esni tőle az állad, vagy megfelejtkeztél róla.