#28
Nem, de azt mindenkitől hallottam/olvastam, hogy opengl-ben, még nehezebb programozni mint directxben, és azt sem állítottam hogy bármelyikben könnyű lenne, csak hogy könnyebb az egyikben mint a másikban, és hogy ha programozó helyett megoldják a feladat felét, az nem biztos hogy jó hatással van a végtermék minőségére.
Azt viszont a végtermékekben tapasztaltam hogy melyik mennyire gyors és stabil. Direcx-ben sok grafikus, és stabilitási problémát tapasztaltam (érdekes hogy ez a ms saját grafikus csomagja, mégis ez tud a legjobban összebuggolni a ms oprendszer grafikus felületével, pedig mivel a cégen belül ismerik egymás fejlesztéseit, pont az ellenkezőjének kéne történnie), opengl alkalmazást winen futtatva, jóval kevesebb ilyet tapasztaltam, arról nem is beszélve, hogy az olyan programokban ahol választani lehetett a renderelők között, mindig az opengl volt gyorsabb, ugyanolyan képminőséggel). Gondolom mert itt is úgy van mint a sima programnyelvekben, ahol mondjuk a c++ kód gyorsabb mint a c#, mert gépközelibb, bár nehezebb is megírni. És azt sem érdemes elfelejteni, hogy a dx az ms saját megoldásainak játékpiacra való rákényszerítésének eszköze elsősorban, az opengl-t, meg kicsit nagyobb múltú cégek fejlesztik, amelyek valószínűleg kicsit többet értenek a dologhoz.
Taskmanagernek nagyobb prioritása van, láttam. Mégis simán behomokórázik adott esetben, és nem lehet elvégezni vele azt a feladatot amire elvileg való...
Egyébként a win gyenge pontja nem csak a grafikus felület, hanem az egész erőforráskezelése.