• vear
    #794
    The Noob Preview 9

    Városok építéséről:
    Előre meghatározott helyeken lehet kisebb/nagyobb várost építeni.
    Egy shard-ot kell venni vendornál, amivel a city clanstone vagy hamlet clanstone-t lehet a klán számára elfoglalni. Egy ilyen foglalásról mindenki értesítést kap. Gondolom, itt jönnek majd az ellenfelek, hogy megakadályozzák a falak felhúzását.
    Korlátozott számú ember bindelheti magát a claim-elt clanstone-hoz.
    Bizonyos épületek (például bank) megépítése után újabb épületeket lehet építeni.
    Házak építésével lehet növelni azok számát akik a clanstone-hoz köthetik magukat. Ezek a házak nem játékos házak (nem insták), ezekbe bárki bemehet.
    A városban három féle épület kizárja egymást: farm, bánya, kikötő. Ezek közül csak egy lehet, de előre nem tudni, melyiket lehet majd megépíteni. Itt a józan ész diktál, és kikötőt pl a víz melletti, bányát meg a hegyi városok adnak.
    A bányák és farmok több nyersanyagot biztosítanak, mint a vadonban található farmhelyek.
    A siege-workshop-ban lehet ostromgépeket építeni, a kikötőben meg hajókat.
    A városban lévő bankot, és workshopokat nem csak a klán használhatja, de minden online klántag értesítést kap, ha valaki klánon kívüli használja azokat. Saját megjegyzésem: na ezt becsülöm bennük, tartják magukat az elvekhez. A játék nem kontrollál, csak értesít, aztán aki az erősebb az lépjen. Ha nem tetszik, hogy más a workshopodban gyárt, akkor zavard el ha tudod. Ha nem tudod elzavarni, akkor meg nem is a tied a város.

    Építkezés közben a térképet felülnézetből látni, és ott lehet kiválasztani, hogy mely épületet melyik lehetséges helyen húzod fel.

    Hasonlít AoC-hoz az építkezési mód, csak itt az épületeknek működő funkciója van, meg el is lehet foglalni a várost, nem úgy mint AoC-ban. Azt jónak tartom, hogy vannak városonként nem építhető épületek, mert arra kényszeríti a klánokat hogy több várost foglaljanak, vagy kereskedjenek másokkal.