#652
Igen ezt én is akartam említeni. Ezek az un. ARAC guildek (All-Race... és a többi részét nemtom mi lehet a rövidítésnek). Azaz tényleg lehet olyan guildet csinálni amiben mindegyik faj képviselteti magát.
Ahogy írtad az egyik hátulütője, hogy nem érdemes semelyik főváros közelébe települni, hiszen akkor a guild egyik felét folyamatosan vadásznák.
A másik meg az, hogy a tudomány mai állása szerint, ha pl. egy törp és egy alfar van egyazon partyban és teszem azt azt alfar nekimegy egy guilden kívüli human karinak, akkor a törp alignment-je csökken, az alfaré meg nő.
(A negatív alignmentet le lehet dolgozni azzal, hogy a másik oldal karaktereit henteled, de hát ugye akkor a party másik fele kap negatív reput)
Vagyis alapvetően gonosz, "mindenkit lehentelünk" guildet érdemes csinálni, ha ARAC guildet csinálunk, akkor nem kell senkinek túlóráznia a repu miatt. Viszont kis guilddel nem érdemes sok ellenséget szerezni magunknak. Amondó vagyok, hogy érdemes lenne egy oldalon kezdeni és ha összejön egy tisztességes létszám, van megfelelő hely a guild city-nek és vannak crafterek, akkor el lehet gondolkozni az ARAC guilden és a rerollokon.