• alienenemy
    #3284
    A felvetett problémák egyike sem merült eddig fel. Minden faj lehet ezután is egy klánban. (a fajnak túl sok jelentősége nincs, bár vannak pici előnyök, hátrányok)

    A kasztokkal nagyjából azt akarják kiszűrni, hogy ne a mage-hibrid legyen az egytlen kaszt. (most ez van, és az nagyon op)

    A játékstílustól is függ, mit választassz. A mageval most is csak az jó, aki marha pontosan tud célozni, mert különben közelharcban megpurcan.

    A területekért harcolás meg a játék alapja. Ha az sem tetszik, akkor ez tényleg nem a te játékod. :) Ez alapvetően full loot pvp játék. Minden más csak körítés. Ráadásul most már jól látszik, hogy ez egy klán játék. Csak úgy van értelme, ha egy minél nagyobb klán tagja vagy. Egyedül itt mindenki nulla (hulla).

    A területszerzés azért lesz jobb, mert sokkal többet fog érni egy elfoglalt vár, ezért nagyobb lesz érte a csata. (jelenleg sokan egyáltalán nem foglalnak várat, mert minek)

    A balansz miatt meg kár aggódni. Ez az aventurine. Ez egy kiag a meglévő játék alapjaira. Nem fogják feltalálni a spanyol viaszt. A balansz kb már most látszik előre. Meggyengülnek a mágusok, javul a meele javára, és az archer marad, ahol volt, középen. Persze nyilván nem ennyire egyszerű, de kb. ez várható.

    A játék már egyébként a jelenlegi állapotában is szórakoztató, mióta megszűnt a grind, csak mostanra a játékos létszám szinte nullára zuhant, így nehéz csatázni, mikor mindenkinek van 10+ vára :)