• el bruja
    #40
    ÚJABB RÉSZLETEK AZ UNDERWORLDRŐL!

    Eric Lindstrom folytatja az információk közlését a Tomb Raider: Underworld-ről a PLAY magazinnak. A jócskán átdolgozott Larán túl az új megvilágítási modellről és olyan egyéb részletekről hullt le a lepel, melyek biztosítékai annak, hogy a Tomb Raider sorozat valaha volt legszebb epizódja készül.

    - Maga Lara karaktere több mint tizenkét rétegből épül fel, melyek a bőre tónusát és textúráját, a fény visszaverődését, az árnyékokat és egyebeket határozzák meg. Ezen rétegek segítségével hősnőnk nemcsak szebb lesz, mint valaha, de fontos szerepet játszanak Lara nedves, izzadt, koszos, iszapos vagy az aktuális környezetnek megfelelő bármely megjelenése előidézésében. Továbbra is fokozatosan fog megszáradni, illetve a sár eltűnik róla, hogyha vízbe veti magát.

    - Az Underworlddel a sorozat vérkeringésébe fecskendezett másik nagy innováció a realisztikus időjárási viszonyok, melyek megvalósításáért a hibrid fényeffektusok rendszere felel. Ez a szisztéma a dinamikus fényeket ötvözi a gondosan megszerkesztett megvilágítási térképekkel, hogy ezáltal olyan pazar látványban lehessen részünk, melyekre ezek a metódusok önmagukban nem lennének képesek.

    - További újdonság a felvehető tárgyak több célú felhasználhatósága. Lara akár egy megölt ellenfelétől is elvehet egy tárgyat, amelyet harcban vagy sziklára kapaszkodás közben is segítségül hívhat. Ennek hála hősnőnk tárgyai tartósabbak lesznek, a Crystal Dynamics pedig még ötletesebb rejtvényeken törheti a kobakját.

    - A Tomb Raider: Underworld egyik leggrandiózusabb építőkockáját továbbra is a rejtvények alkotják, és a Crystal Dynamics nem sajnálja a fáradtságot a monumentális, olykor pályaméretű puzzle-k összerakására. Viszont ezúttal a "rejtvénynehézségi szintet" magunk szabályozhatjuk: ha akarjuk, tanácsok és nyilak segítenek a fejtörőkben, de ezeket természetesen ki is lehet kapcsolni.