• Yrda
    #29
    aha tudom, hogy jön pc-re is, de ps3/x -re fejlesztenek..
    pc-re meg majd átimportálják ahogy a legendnél is..

    Lara:

    - nagyon élethű
    - dinamikusan koszosodik, tehát ha a sárba térdel, csak a térde lesz sáros
    - az esővíz láthatóan végigfolyik a testén
    - a mozgása mocap-es, azaz valódi mozgásművészről digitalizálták a mozgást
    - lesznek harci készségei (talán szintlépés - Credo)
    - közvetlen harcot és kitérő manővereket is alkalmaz az ellenfelek visszaverésére
    - a fejlesztők megpróbálják megizzasztani (izzadság-szimuláció)
    - amikor a lombok közt fut, életszerűen védi az arcát a kezével
    - sok öltözéke lesz az első végigjátszás és a pályák újrajátszása során is

    Környezet:

    - a hatalmas interaktív világ mindenre reagál és "emlékszik"
    - a TR1-ből visszatér az az érzés, hogy a következő lépésünk nem lesz nyilvánvaló
    - minden dinamikus lesz
    - Lara csúszik a nedves talajon és terepen
    - Lara a mozgó tárgyakat és az épületek részeit is el tudja kapni
    - a játék a felfedezésre és a feladványokra lesz jobban kiélezve
    - a játék hossza jobban függ a játékos stílusától, mint valaha
    - különféle megoldások és fakultatív felderítendő terepek is lesznek

    Tárgyak:

    - nem lesznek energiacsomagok, a fejlesztők még nem döntöttek a gyógyítás módjáról
    - visszatér a motor, és egyes feladványok megoldásánál is használhatjuk majd

    Ellenfelek:

    - valódi ragadozó állatok, amik valóban az adott területen élnek
    - az alvilágban sok kihaltnak hitt vagy új kreatúra
    - kevés lesz az emberi ellenfél
    - a hullák nem válnak köddé

    Helyszínek és Történet:

    - a kaland a világ több pontján játszódik, és különféle kultúrák alvilágait is felfedezhetjük
    - a Legend után játszódik, annak folytatása

    Hang:

    - a zene néha szimfonikus, máskor környezeti zajokat hallhatunk
    - ismét Keely Hawes adja Lara hangját

    Fejlesztés:

    - az egész játék a motorral fut (nyilván úgy értve, hogy nem lesznek előre letárolt videók)
    - a játékot PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra párhuzamosan fejlesztik
    - minimálisra csökkentik a képernyőn megjelenő HUD információkat
    - a fényviszonyok fotorealisztikusak
    - a fotósok a valós helyszíneken készítettek referenciaképeket

    Ui: bocs ezért a hosszú hsz-ért :)