...a trilógia 2. része



[Off és Warez témákkal fáradj ide!]
  • KILLER2
    #287
    Az nagyot ütne. Meg a gép ára is alá. De ha más nem low-on játszanék, de az nagyon fasza lenne. A tárgyak rombolása kicsit hiányzik a játékból. A házakat szét lehet kapni, de nagyot dobna az egészen, ha pl ha nem is szétlőni teljesen, de némileg rombolni lehetne pl a betontorlaszokat, házak faláról le lehetne lőni a vakolatot, ilyenek. Meg én abban bízom nagyon, hogy a második részben javítanak a fizikán (szerintem nagyon nem keltett reális hatást az első részben, pl ahogy a tárgyak csúsztak a földön), megokosítják az ellenfeleket (bár sandboxban egy jól berendezett pályán lehet ahol van nekik sok jelzés, hogy fedezék meg ilyenek, így tudtommal egész jól viselkednek, de jó lenne egy kis önállóság is nekik, meg esetleg stratégiálhatnának) és végül pedig igenis mozogjanak a hullák és sérüljenek az emberek. Tudom, hogy beteg vagyok, de igenis ne csak fröcsögjön a vér, legyenek szép nagy sebek és én örülnék (bár a szülők nem biztos, hogy jó szemmel néznék, mit művel a gyerekük), ha egy gránát vagy egy tár a SCARból, esetleg néhány lövés machine gunból tépkedje csak lefele a kezeket-lábakat-fejeket. Meg szeritnem nagyot ütne még, ha kihasználnák a nanoruha közelharci lehetőségeit. Kéne néhány kombó, változatosabb közelharci lehetőségek és lehetnének olyami mozdulatok is, mint pl amit a FEARban is láthattunk, hogy ha átugrunk egy korlátot, akkor mondjuk az egyik kezével támaszkodik, ilyesmik, mert így is szerintem a Crysiban láthattuk eddig messze a legszebb mozgást.
    Na ezekből beletehetnének néhányat (minden úgysem lehetne, az már nagyon durván összetett lenne, így sem egyszerű egy ilyen játék technikailag). És köszönöm, ha valaki képes volt ezt idáig elolvasni :D