#835
Biztos, hogy bonyolodik a szamitas, de azert elonye is van. Az igazit ugy sem lehet rendesen visszaadni, hiaba a rengeteg parameter, eleve 2D monitor, latoszog, sebessegerzet, kormenyzas stb. Ha sok reszletes adat alapjan szamolja ki, talan kevesebb az anomalia:)
Pl. kuplung:D Ha csak egyszeruen nem szamolja, vagy ha csak igen/nem, vagy ha linearisan, akkor OK, mukodik, eleg is, de olyan amilyen. De ha mar beallithato parameterekkel csuszast, surlodast, nyomatekot, rugo/pedal erot, melegedest, kopast stb. is szamol (az megsem egy fix kapcsolat, foleg hogy szabalyozhato:D), akkor valszeg mar az elso elindulaskor (valtozik a motorhang, a huzoero, csusztathato stb.), a felhasznalo aztmondja, hogy: "Igen, ez jol kezdoik!" :))
Persze, sok parameter = sok elb*sz*s:) De ha mar van egy alap, akkor nem jelenthet gondot. Mivel olyan nagy kulonbsegek nincsenek, a lenyeg hogy mukodjon f*sz*n:)
Persze, beallitas fuggo, de masik szimben van olyan, hogy alapjaraton, gaz nelkul, 50 km/h-val halad az auto, ugy hogy a fekpedal feligbenyomott allapotban van, es visit a fektarcsa:DDDDD Vagy orral all a szalagkorlatnal, es porognek a hatsokerekek (alapjaraton):))))
Igy en amellett vagyok altalaban, hogy legyen egy nagyon korrekt, reszletes AUTO fizika, amihez be van allitva a lehetosegekhez kepest a legjobban a kivant jarmu, es ennyi:) Aztan hogy mennyire hasonlit a reszletekben, az mar ugyis attol fugg, hogy "ki ul bele":)